فیلیمو پس از ۱۱ سال تغییر چهره داد

پلتفرم «فیلیمو» در آستانه شب یلدا و پس از ۱۱ سال فعالیت مستمر، از هویت بصری و شعار جدید خود رونمایی کرد. این تغییرات شامل به‌روزرسانی گسترده المان‌های گرافیکی، امضای صوتی اختصاصی و معرفی نخستین شعار محوری این برند است.

در طراحی تازه این پلتفرم، به جز نام برند، تمامی عناصر بصری و شنیداری این مجموعه به‌روزرسانی شده و همزمان برخی از عناصر برند، با طراحی تازه به ترکیب المان‌های هویتی پیشین اضافه شده‌اند.

فیلیمو که در طول ۱۱ سال تولید و پخش محتوا در شبکه نمایش خانگی را بدون «شعارِ محوری» دنبال کرده بود، حالا شعار متفاوت «ما دنبال داستانیم!» را به‌عنوان مهمترین عنصر هویتی خود رونمایی کرده است.

فیلیمو در مسیر ری‌برندینگ، از موسیقی اختصاصی خود هم رونمایی کرده که در روزهای آتی منتشر می‌شود؛ قطعه‌ای که بر پایه جینگل و ژانرهای متنوع ساخته شده تا با ترکیب ملودی‌های مدرن و ریتم‌های آشنا، در ذهن مخاطب ماندگار شود. این ملودی اختصاصی با هنرمندی کریستف رضاعی، آهنگساز مطرح ایرانی_ فرانسوی ساخته‌شده است و پس از این به عنوان امضای صوتی برند «فیلیمو» شناخته خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید