اولین فروشگاه فیزیکی بانی‌مد افتتاح شد

فروشگاه اینترنتی بانی‌مد اولین فروشگاه فیزیکی خود را در شرق تهران با تمرکز بر محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی افتتاح کرد.

این اولین فروشگاه فیزیکی بانی‌مد بوده و قرار است طی ماه‌های آینده چندین فروشگاه دیگر در تهران و سایر شهرها با تمرکز بر محصولات مختلف افتتاح شوند. بانی‌مد با شعار «مرزی میان لمس و حس» این فروشگاه‌های فیزیکی را افتتاح کرده و باور دارد که راه‌اندازی این مراکز می‌تواند ارتباط قوی‌تری بین آن‌ها و مشتریانشان ایجاد کند و همچنین فرصت‌های جدیدی برای آشنایی با طیف جدیدی از مشتریان فراهم کند.

به‌ گزارش استارتاپ۳۶۰، عصر روز سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه، پاساژ تیدا سنتر تهران میزبان مراسم افتتاحیه اولین فروشگاه فیزیکی بانی‌مد بود. در این مراسم که با حضور خبرنگاران، بلاگرها و چند تن از مدیران بانی‌مد و سایر شرکت‌ها برگزار شد، درب‌های اولین فروشگاه فیزیکی بانی‌مد برای مشتریان باز شد. اولین فروشگاه بانی‌مد تمرکز خاص روی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دارد و همچنین یکی از مراکز دریافت حضوری خریدهای اینترنتی مشتریان این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با خرید اینترنتی و انتخاب دریافت حضوری کالای خود در این مرکز، لباس‌های خریداری شده خود را در این مرکز امتحان کنند.

«مجید مظاهری» قائم مقام مدیرعامل بانی‌‌مد در این نشست به پرسش‌های خبرنگاران درباره فعالیت‌های این مجموعه پاسخ داد. او درباره تمایل بانی‌مد درباره افزایش شعب حضوری خود در سراسر کشور گفت: «از نظر من ایران پتانسیل بسیاری برای افزایش سهم بازار آنلاین دارد و امکان لمس و تجربه حضوری یکی از روش‌هایی است که سطح سرویس‌دهی را افزایش می‌دهد و باعث جلب اعتماد و رضایت بیشتر کاربران می‌شود.» 

مظاهری همچنین تأکید کرد که بانی‌مد در آینده قصد دارد تا فروشگاه‌های خود را به آخرین فناوری‌های روز دنیا مجهز کند و این فروشگاه‌های فیزیکی را بر لبه مرز تکنولوژی حرکت دهد تا تفاوت‌های اساسی این مراکز خرید فیزیکی با سایر مراکز خرید، کاملاً محسوس باشد. گفتنیست در حال حاضر در همین شعبه استفاده از فناوری‌های AR برای خرید لوازم آرایشی و تست برخی از اقلام آرایشی روی صورت با استفاده از این فناوری، امکان‌پذیر است.

آنطور که مدیران بانی‌مد اعلام کردند قرار است طی ماه‌های آینده فروشگاه‌های فیزیکی دیگری از سوی این مجموعه با تمرکز بر محصولات مختلف در غرب تهران، مشهد، شیراز و کرج افتتاح شود. مظاهری باور دارد 

محصولات بیش از هزار برند در بانی‌مد به‌فروش می‌رسند

پیش‌تر اعلام شده بود تعداد کاربران موبایلی بانی‌مد طی یک ساله گذشته بیش از ۱۱۶ درصد رشد داشته است. همچنین بانی‌مد حالا بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد و میزبان بیش از یک هزار برند در فروشگاه اینترنتی خود است. مدیرعامل بانی‌مد باور دارد به‌زودی مرز فروشگاه‌های حضوری و آنلاین در بسیاری از برندهای دیگر برداشته می‌شود و این اتفاق می‌تواند به رشد توسعه تجارت الکترونیکی نیز کمک کند چرا که در نهایت مشتریان جدیدی را وارد چرخه خرید آنلاین خواهد کرد.

بانی‌مد به مناسبت افتتاحیه فروشگاه فیزیکی خود یک کد تخفیف ویژه برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند با درج کد TIDA از یک تخفیف ویژه روی سبد خرید بالای یک میلیون تومان خود برخوردار شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم