شرکت «فلایتیو» در خصوص خبر تعلیق یک ماهه به دنبال عرضه/نمایش بلیت یک پرواز داخلی بالاتر از نرخ رسمی، تاکید دارد ابدا بحث «گرانفروشی» برنامهریزی شده در کار نبوده و فقط خطای سهوی فنی رخ داده است.
روابط عمومی «فلایتیو»، پیرو انتشار خبری در رسانهها مبنیبر تعلیق یک ماهه پروانه فعالیت سایت آن نکاتی را برای رسانهها ارسال کرده است:
۱- با توجه به اینکه ایرلاینها، نرخنامهی مخصوص خود را (طبق نرخ رسمی سازمان هواپیمایی کشوری) ارائه میدهد، همکاران Help Desk در واحد Tech شرکت «فلایتیو»، نرخنامه «فلای پرشیا» را همراه با خطای سهوی (درحد یک واژه) تعریف کرده بودند که موجب شد بهای بلیت به مدتزمان خیلی کوتاه و بهصورت محدود فقط روی یک اِیرلاین و مسیر با خطا ثبت شود؛ این اشتباه سهوی بهسرعت توسط همکاران واحد Tech پیگیری و برطرف شد.
۲- در همان بازه زمانی و حتی پیش از آن، فروش بلیت تمامی پروازهای شرکت «فلایتیو» طبق روال عادی و مانند همیشه با پایینترین نرخهای موجود در بازار جریان داشته است.
۳- بدیهی است نرخ پروازهای داخلی از طریق سازمان محترم هواپیمایی کشوری به کلیه خدماتدهندگان ابلاغ میشود و شرکت «فلایتیو» بهعنوان بزرگترین تامینکننده پرواز و هتل خارجی در کشور با تعداد قابل توجهی از پرسنل جوانِ خلاقِ مشغول خدمت (۲۴ ساعته، ۷ روز هفته)، همواره به رعایت نرخهای مصوب متعهد است و دلیلی برای مخدوش کردن حسن شهرت خود نمیبیند. ۶۰ سال خدمترسانی شرکت «دورپرواز» (فلایتیو) در عرصه خدمات مسافرتی کشوری، پشتوانهی این ادعا است.
لازم به اشاره است که مستندات اظهارات بالا به سازمان محترم بازرسی هواپیمایی کشور ارائه شده و امید است محدودیت اعمال شده بهزودی برطرف شود. شرکت «فلایتیو» با هدف آسودهتر و آرزانتر شدن سفر هممیهنان عزیز تاسیس شده و اطمینان میدهد به این پیمان پایبند است.
مطالب مرتبط
انتقاد بنیانگذار فلایتیو از اکوسیستم استارتاپی برای جذب نیروهای تعدیل شده این شرکت
بیانیه «فلایتیو» در خصوص استعفای برخی کارکنان آن
تعدیل نیرو در آستانه تولد ۸ سالگی فلایتیو!
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
پادکست زوم