سرویس جدید «فودرو» اسنپ‌فود چگونه کار می‌کند؟

فودرو سرویس تازه و بی سرو صدای اسنپ‌فود است که از کمی پیش کار خود را آغاز کرده و به صورت آهسته در حال گسترش است.

اسنپ‌فود قصد دارد با این محصول جدید، بازار آفلاین و مراجعه حضوری به رستوران‌ها را نیز تصاحب کند. با وجود گسترش پلتفرم‌های آنلاین سفارش غذا، کماکان غذا خوردن در رستوران طرفداران خود را دارد که اسنپ‌فود در فکر آن است.

هم‌اکنون رستوران‌های کمی در فودرو حضور دارند، اما اسنپ‌فود در حال توسعه آن است. همانطور که در ویدیو توضیح داده می‌شود، کاربر می‌تواند با مراجعه به فودرو و انتخاب رستوران مورد نظر، سفارشش را با تخفیف (حتی ۵۰ درصدی) در فودرو ثبت کند و غذای خود را سفارش دهد. مزیت کنونی فودرو در حال حاضر تخفیف‌های جذاب آن است.

اسنپ‌فود از کمی پیش با ثبت‌نام شماره موبایل کاربران آنها را در صف ارایه سرویس «فودرو» قرار می‌داد، اما ظاهرا به تازگی برای تعداد بیشتری از کاربران در دسترس قرار گرفته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۳.۴]
link

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • یادش بخیر چندین سالِ پیش در مشهد سرویسی لانچ شد بنام «کجاخوبه؟» و خیلی باحال بود، باهاش همین کارا رو میشد انجام داد، ینی روی نقشه کافه و رستوران ها رو میشد پیدا کرد و منو و کلی اطلاعات راجبشون رو به همراه تجربه کاربران دیگه رو دید. اطلاعاتی مثه قیمت‌ها، فضا و ظاهر داخل، جای پارک، امکان سیگار، اینترنت رایگان و این چیزا! حیف که دیگه مدل درآمدی خوبی نبود و دیگه فعالیت‌ش متوقف شد.
    در تهران هم از قدیم‌تر سرویس فیدیلیو بود و سالهای اخیر هم سرویس فودیسم فعال بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم