رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران» ۲۲ آبان برگزار می‌شود

رویداد “هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران” به همت اسمایلینو و با مشارکت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران، ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد. افزایش آگاهی مدیران عامل از پتانسیل‌های هوش مصنوعی زاینده، ارائه راهکارهای استراتژیک برای پیاده سازی هوش مصنوعی در سازمان‌ها و افزایش قابلیت تصمیم‌گیری مبتنی بر داده از اهداف این رویداد هستند.

شرکت هوش مصنوعی اسمایلینو، کسب‌و ‌کارها را در توسعه راهکارهای هوشمند  و خلق مدل‌های کسب‌و‌کار نوینی که آن‌ها را در بازار رقابتی پیشرو نگه دارد یاری می‌کند؛ چت بات‌های  مبتنی بر هوش مصنوعی  از جمله این راه کارهاست. در رویداد “هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران”      دکتر  سید کامران باقری، مدیر عامل و دکتر هادی ویسی، معاون فنی اسمایلینو  به سرفصل‌های زیر خواهند پرداخت:

  • مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی زاینده و اهمیت آن برای مدیران عامل
  • فرصت‌های استراتژیک هوش مصنوعی زاینده در توسعه کسب و کار
  • تصمیم گیری مبتنی بر داده
  • تحول دیجیتال
  • اتوماسیون و بهینه‌سازی عملیات سازمانی با هوش مصنوعی زاینده
  • اخلاق، شفافی و مسئولیت پذیرای در هوش مصنوعی زاینده
  • مطالعات موردی
  • چشم انداز آینده

هوش مصنوعی زاینده به معنای استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی به منظور ایجاد نوآوری و بهبود عملکرد در کسب‌وکارها است. چنین رویکردی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که با بهره‌گیری از داده‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته، فرآیندها، محصولات و خدمات خود را بهبود بخشند و تجربه مشتری را ارتقا دهند.

مدیران و صاحبان کسب‌و‌کاری که تمایل به حضور در این رویداد را دارند می‌توانند  از طریق این لینک  برای ثبت نام اقدام کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم