رویداد تحلیلگری منابع انسانی (HR Analytics) با تمرکز بر استفاده از داده در حوزه منابع انسانی و با حضور سخنرانانی از جمله مدیران منابع انسانی شرکتهای دیجیکالا، ایرانسل و همکاران سیستم، با حمایت شرکت حسابو برگزار گردید. این رویداد به بررسی اهمیت تحلیل دادهها در تصمیمگیریهای استراتژیک در مدیریت منابع انسانی پرداخت.
در کنار سخنرانی مدیران منابع انسانی شرکتهای دیجیکالا، ایرانسل و همکاران سیستم، پانلی با حضور عماد قائنی از ایلیا، آسیه حاتمی از ایران تلنت و علی داوری و سعید روشنی برگزار شد که به چالشهای استفاده از داده در حوزه منابع انسانی پرداخت. همچنین کارشناسان متخصص این حوزه به بررسی تأثیر مستقیم داده بر سودآوری سازمانها، بهبود فرآیند جذب استعدادها، افزایش انگیزش کارکنان، مدیریت مؤثر عملکرد و کاهش نرخ ترک کارکنان پرداختند.
چرا اسپانسر شدن در چنین رویدادهایی اهمیت دارد؟
اسپانسر شدن در رویدادها یکی از ابزارهای کلیدی ارتباطات یکپارچه بازاریابی است که به ویژه در کسبوکارهای B2B اهمیت بالایی دارد. اسپانسرها اغلب به دنبال نمایش محصولات یا خدمات خود هستند، اما هدف اصلی این اقدام تقویت برندسازی در ذهن مخاطبان هدف است. نکتهای که باید به آن توجه داشت، انتخاب رویدادهایی است که با پیام برند همراستا باشند. دلایل اصلی تمایل برندها به اسپانسرشیپ شامل افزایش دیده شدن برند، بازاریابی هدفمند برای گروههای خاص، معرفی برند به عنوان رهبر بازار، و تقویت روابط تجاری است.
چرا حسابو حامی رویداد HR Analytic شد؟
حامد فردوس آرا، مدیر بازاریابی حسابو، در توضیح دلایل حمایت از رویداد HR Analytic بیان کرد: «یکی از چالشهای مهم کارفرمایان افزایش بهرهوری کارکنان است، به ویژه در مواجهه با کارمندانی که به دلیل مشکلات مالی ناشی از پرداخت حقوق ماهانه، با کمبود نقدینگی و دغدغههای ذهنی روبهرو هستند. این مسائل به مرور باعث کاهش بهرهوری در محیط کار میشوند.» حسابو با شناخت این مشکل و راهاندازی سرویس پرداخت روزانه حقوق، توانسته است به کارکنان کمک کند تا بر مخارج خود بهتر برنامهریزی کنند. آمارها در شرکتهایی که از حسابو استفاده میکنند، نشان میدهد که رضایتمندی و بهرهوری کارکنان به طرز قابلتوجهی افزایش یافته است.
حامد فردوس آرا در ادامه تأکید کرد که حسابو یک سرویس نوین در فرآیند پرداخت حقوق است. کارمندان و کارکنان هر شرکت بعد از قرارداد کارفرما با حسابو میتوانند هر زمان که بخواهند از طریق این اپلیکیشن، حقوق خود را پیش از رسیدن به انتهای ماه برداشت کرده و استفاده کنند. اسپانسر شدن حسابو در این رویداد به منظور معرفی این سرویس به مدیران منابع انسانی بوده است.
مطالب مرتبط
اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد
رشد درآمد تپسی؛ درآمد ماهانه ۲۰۰ میلیارد تومانی
امکانات جدید اسنپ در بخش «گزینههای سفر»
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
پادکست زوم