افتتاح دومین مرکز خدمات و فروش اصلی ایرانسل در مشهد

دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ظهر امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲، با هدف افزایش سطح دسترسی به خدمات ایرانسل برای مشترکان استان خراسان رضوی و کلان‌شهر مشهد، مرکز خدمات و فروش ایرانسل در شهر مشهد با حضور مهندس محمد شمسایی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق، دکتر اصغر شاهپری معاون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال شرق، دکتر علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، مهندس علیرضا بیاتی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، دکتر علیرضا بدیع مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، مهندس علیرضا یکتا رئیس اداره ارتباطات راه دور تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال شرق و مدیران منطقه‌ای ایرانسل در بلوار سجاد شهر مشهد افتتاح شد.

با افتتاح این مرکز خدمات و فروش، شهروندان کلان‌شهر مشهد به خدمات دومین مرکز فروش اصلی ایرانسل که در محدوده مرکزی این شهر و بلوار سجاد واقع شده است، دسترسی دارند.

در مرکز خدمات و فروش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در بلوار سجاد مشهد، تمامی خدمات فروش ایرانسل از جمله فروش محصولات جدید ایرانسل شامل انواع سیم‌کارت از جمله سیم‌کارت «۰۹۰۰» با قابلیت انتخاب شماره دلخواه، مودم‌های شبکه پهن‌باند، گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده و ارائه خدمات کامل ایرانسل از جمله ارتباط با مشتریان و خدمات پس از فروش، قابل انجام است.

از پیش‌تر نیز مرکز خدمات و فروش ایرانسل در خیابان قاضی طباطبایی مشهد در حال خدمت رسانی به مشترکان است و با افتتاح فروشگاه بلوار سجاد، دومین مرکز فروش اصلی ایرانسل در شهر مشهد با هدف تسهیل دسترسی به خدمات فروش و پشتیبانی در این کلان‌شهر، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند از خدمات غیرحضوری شامل پشتیبانی ایرانسل بر بستر سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با ایرانسل از طریق شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، گفت‌وگو آنلاین با کارشناسان مرکز شبانه‌روزی ارتباط با ایرانسل از طریق وبسایت یا سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و ارتباط با ایرانسل از طریق حساب‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی، در تمام ساعات شبانه‌روز بهره‌مند شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم