متریکس، اولین واژه‌نامه مارکتینگ اتومیشن را منتشر کرد!

متریکس پلتفرم یکپارچه اتریبیوشن و مارکتینگ اتومیشن، تلاش کرده است تا اصطلاحات و واژگان تخصصی حوزه مارکتینگ اتومیشن را جمع‌آوری و به واژه‌نامه موبایل متریکس اضافه کرده و در قالب یک واژه‌نامه جامع منتشر کند.

به گزارش استارتاپ ۳۶۰، در واژه‌نامه متریکس، لیست کاملی از معانی و تعاریف کلمات و اصطلاحات تخصصی در حوزه اتریبیوشن موبایل، آنالیتیکس، تبلیغات موبایلی، تقلب موبایلی و همچنین واژگان تخصصی در حوزه‌ی مارکتینگ اتومیشن آورده شده است که در آن به بررسی بیش از ۳۰۰ لغت تخصصی در این زمینه‌ها پرداخته شده است.

مطالعه این واژه‌نامه به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا در صورت مواجهه با این اصطلاحات، دچار ابهام نشوند و بتوانند به یک منبع معتبر رجوع کنند.

واژه‌نامه متریکس از اینجا در دسترس شماست.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی

مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی تشریح کرد: اهداف دیجی‌پی از راه‌اندازی شرکت‌ سرمایه‌گذاری خطرپذیر

دیجی‌پی به‌تازگی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) با همکاری دیجی‌کالا و مدیریت اجرایی دیجی‌نکست کرده است. مدیر سرمایه‌گذاری و همکاری‌های سازمانی دیجی‌پی هدف این شرکت از ورود…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از توقیف صفحه اینستاگرام «خانومی» تا رویداد باگ‌بانتی بلوبانک

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۹۴ این پادکست، از توقیف صفحه اینستاگرام…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم