بلوبانک سامان و سازمان منطقه آزاد کیش تفاهمنامه همکاری برای ارتقای خدمات مالی و توسعه بانکداری دیجیتال، گردشگری و شهروندی هوشمند در جزیره کیش امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی بلوبانک سامان، در راستای ارتقای سطح خدمات مالی و بهرهمندی از ظرفیتهای نوآوری در جزیره کیش، تفاهمنامهای میان بلوبانک سامان و سازمان منطقه آزاد کیش منعقد شد. این تفاهمنامه زمینهساز همکاریهای مشترک در حوزههای مالی، بانکداری دیجیتال، گردشگری و شهروندی هوشمند خواهد بود.
این تفاهمنامه با هدف توسعه زیرساختهای خدمات مالی جدید در منطقه و بهبود تجربه زیستی شهروندان و گردشگران تنظیم شده است. بلو به عنوان یکی از مجموعههای پیشرو در عرصه بانکداری دیجیتال، ارائه طیف متنوعی از خدمات مالی و فینتکی را در جزیره کیش در دستور کار قرار خواهد داد.
از جمله محورهای همکاری، طراحی و توسعه کارت دیجیتال با قابلیتهای مالی و شهروندی، ارائه تسهیلات ویژه به اصناف و شهروندان و گردشگران، حمایت از پروژههای نوآورانه و مشارکت در طرحهای گردشگری و فناورمحور است.
سازمان منطقه آزاد کیش با رویکردی توسعهمحور و در چارچوب سیاستهای کلان، همواره از ابتکاراتی که به ارتقای کیفیت خدمات و رفاه ساکنان و گردشگران جزیره منجر شود، حمایت میکند و در این همکاری نقش تسهیلگر و حامی را ایفا خواهد کرد و با ارائه حمایتهای اجرایی در چارچوب ضوابط، زمینه توسعه فعالیتهای مالی نوین را فراهم خواهد ساخت.
کیش میتواند ویترین تحول نظام بانکی کشور باشد، و برای ساخت این ویترین بلو در کنار سازمان منطقه آزاد کیش ایستاده است تا با تکیه بر نوآوری، زیستبوم اقتصادی جزیره را متحول کرده و استاندارد جدیدی از تجربهی مالی را برای شهروندان و گردشگران فراهم کند.
مطالب مرتبط
بلوبانک سامان: از کسب جایزه نهال فینتک تا ارائه ابزارهای نوین مدیریت مالی
با رای هیات داوران؛ میلی برترین کسبوکار فینتک طلای کشور شد
از ماده ۴۵ تا مدیریت مسئولانه؛ بازخوانی رای شورای رقابت در پرونده اسنپپی
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
خروج موفق مکس هلدینگ از سرمایهگذاری در هومکا
پادکست زوم