ضیافت نوبیتکس با جایزه میلیاردی تکمیل شد

مراسم قرعه‌کشی جایزه یک میلیارد تومانی کمپین «صد تا صد» نوبیتکس برگزار شد و از بین بیش از ۵۰۶ هزار واجدین شرایط شرکت در این قرعه‌کشی، برنده نهایی مشخص شد. این مراسم قرعه‌کشی با حضور جمعی از کاربران و برندگان قرعه‌کشی‌های روزانه کمپین «صد تا صد»، در مجتمع ایران‌مال تهران برگزار شد و هزاران نفر به صورت زنده از طریق پلتفرم‌های ویدئویی و اینستاگرام آن را تماشا کردند.

کمپین «صد تا صد» نوبیتکس از ابتدای آذر ماه و با نزدیک شدن بیت‌کوین به رکورد تاریخی قیمت ۱۰۰ هزار دلار شروع شد. هر روز یک ماموریت برای کاربران تعیین می‌شد و عصر روز بعد قرعه‌کشی برندگان مسابقه قبلی به صورت زنده انجام می‌شد. ماموریت‌ها طوری طراحی شده بودند که جنبه آموزشی و آگاهی‌رسانی داشته باشد و کاربران را به پرهیز از رفتارهای هیجانی در بازار و آموزش دیدن ترغیب می‌کرد.

در نهایت صبح روز ۱۵ آذر قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار رسید و البته ماموریت‌های روزانه نوبیتکس تا سه روز از بعد این ثبت رکورد تاریخی تمدید شد. در طول روزهای برگزاری این کمپین بیش از یک میلیون و ۵۴۵ هزار کاربر در انجام ماموریت‌های نوبیتکس مشارکت داشتند و ۱۸ نفر از آن‌ها برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی شدند. در حین برگزاری قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی، چهار سوال هم حین پخش لایو مطرح شد که برندگان آن پنج نفر اولی بودند که در پخش زنده اینستاگرام نوبیتکس، پاسخ درست را نوشتند.

بیت‌کوین یکصد هزار دلاری از نگاه ناظران و کارشناسان اقتصادی جهان، اتفاق نمادینی است از شکل‌گیری یک اعتماد عمومی به این فناوری جدید. حرکت صعودی ارزش بیت‌کوین نگاه بسیاری از غول‌های سرمایه‌گذاری جهان را به بیت‌کوین به عنوان یک دارایی ارزشمند جلب کرده است و بسیاری از فعالان بازار کریپتو آن را یک حادثه تاریخی قلمداد می‌کنند.

link

مطالب مرتبط

برای نخستین‌بار در ایران، «کیف ثروت» دیجی‌پی رونمایی شد؛ ترکیب نوآورانه سرمایه‌گذاری و خرید اعتباری

دیجی‌پی از محصول جدید خود با نام «کیف ثروت» رونمایی کرد؛ سرویسی منحصر‌به‌فرد که برای نخستین‌بار در ایران، ترکیبی از سرمایه‌گذاری روزشمار با سود ۲۰ درصدی و دریافت اعتبار خرید…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

نبرد اعتماد در بازار صرافی‌های رمزارز ایرانی

چرا «اعتماد» مهم‌ترین سرمایه صرافی‌هاست و چطور برخی بازیگران جدی‌تر از بقیه عمل می‌کنند؟ در بازار رمزارز ایران که هنوز چارچوب‌های نظارتی مشخصی ندارد، اعتماد بزرگ‌ترین و کمیاب‌ترین دارایی است.…
تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم