رونمایی نوین هاب از ویژگی جدید “دایرکت هوشمند اینستاگرام”

نوین هاب، یک پلتفرم در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است که امکاناتی از جمله زمانبندی انتشار محتوا، مدیریت کامنت‌ها و دایرکت‌ها، آنالیز شبکه‌های اجتماعی را با توجه به اهمیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی کسب‌و‌کارها را در جهت رشد شبکه‌های اجتماعی و افزایش فروش خدمات و محصولات یاری کند.

در آخرین به‌روزرسانی‌، نوین هاب یک قابلیت “دایرکت هوشمند اینستاگرام” اضافه شده که به کاربران، اینفلوئنسرها و فروشگاه‌های اینستاگرامی کمک می‌کند تا به سرعت و بدون نیاز به مداخله‌ی دستی، به پیام‌های مخاطبین خود در اینستاگرام پاسخ دهند.

از ویژگی‌های اصلی این به‌روزرسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ربات پاسخ‌دهی خودکار: کلمه یا عبارات مشخصی را تنظیم کنید که در صورت استفاده توسط کاربر در قسمت دایرکت اینستاگرام، به طور خودکار پیامی آماده یا یک فهرست از محصولات و خدمات شما برای او ارسال می‌شود. با بهره‌برداری از این امکان، مخاطبین شما حس می‌کنند که همواره کسی هست تا به آن‌ها راهنمایی کند و به سوالاتشان پاسخ دهد.

منوی پیام‌های دایرکت: در این بخش، شما قابلیت اضافه کردن چندین دکمه به پیام‌های خصوصی اینستاگرام خود را دارید. زمانی که کاربر وارد بخش پیام‌ها می‌شود، این دکمه‌ها برایش قابل مشاهده است. توسط این دکمه‌ها، شما می‌توانید به کاربران لینک‌ها، مطالب، پرسش‌های متداول، توضیحات محصولات و خدمات و حتی امکان اتصال به پشتیبانی را ارایه کنید.

سوالات متداول: با این قابلیت جدید شما سوالات متداولی را بصورت پیشفرض به کابر نمایش دهید که کاربر به محض ورود به قسمت دایرکت اکانت شما آنها را مشاهده خواهد کرد. هنگامی که کاربر بر روی یک سوال مشخص کلیک می‌کند، پاسخ مرتبط با آن برایش ارسال می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به راحتی و سریعاً به پرسش‌های مکرر مخاطبین خود جواب دهید.

ساخت محصولات و خدمات: اگر شما آیتم‌های متنوعی برای عرضه دارید، نوین هاب به شما امکان می‌دهد که این آیتم‌ها را به شکل یک لیست جذاب و قابل دسترس در بخش دایرکت اینستاگرام خود نمایش دهید. با استفاده از دکمه‌هایی همچون “خرید” یا “اطلاعات بیشتر”، شما می‌توانید افراد را به اقدام به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر تشویق کنید و در نتیجه فروش خود را بیافزایید.

ویژگی “دایرکت هوشمند اینستاگرام” به شما امکان می‌دهد که به راحتی دایرکت‌های خود را مدیریت کنید. از طریق چنین قابلیتی نه تنها می‌توانید زمان خود را بهینه‌سازی کنید، بلکه می‌توانید فروش محصولات و خدماتتان را نیز تقویت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم