رویداد «کافه ارتباط آنلاین (۱)» در تاریخ ۲۹ آبان با حضور جمعی از متخصصین و علاقهمندان به بهبود مهارتهای فروش با سه بخش اصلی «آگاهی، ابزار و بینش» برگزار شد.
این وبینار که به طور ویژه بر روی «تحلیل جدیدترین ترندها»، «تکنیکهای اعتمادسازی»، «متقاعدسازی برای فروش»، «بستن فروش» تمرکز داشت، با استقبال گستردهای از سوی شرکتکنندگان مواجه شد.
اولین رویداد آنلاین کافه ارتباط، که با همکاری حامیان مالی و رسانهای اعم از شرکتهای «وب مهر، سِلفیت، پیندو و کافیتو» و تیم کافه ارتباط برگزار شد، با هدف ارتقای مهارتهای فروش و به اشتراکگذاری تجربههای موفق در زمینههای مختلف کسبوکار، فضای مناسبی را برای بحث و تبادل نظر ایجاد کرد. همچنین در پایان وبینار، شرکتکنندگان دیدگاههای خود را بهاشتراک گذاشته و تجربهی خود را از وبینار بیان کردند. محتوای وبینار با کیفیت بالا و ارائههای جذاب از سوی سخنرانان به گونهای طراحی شده بود که توانست رضایت ۹۳ درصدی شرکتکنندگان را جلب کند.
در این وبینار که با اجرای امیر زمانیها و تیم کافه ارتباط برگزار شد، شرکتکنندگان از امکانات تعامل با اسپانسرها و حضور در قرعهکشی دهها میلیون تومانی بهرهمند شدند و در پایان، سطح رضایتمندی بالایی را دریافت کرد.
کافه ارتباط با برگزاری ماهانهی رویداد آنلاین خود، قصد دارد تا گامی بزرگ در راستای تقویت کسب و کارها و ارائهی دانش کاربردی در سراسر کشور بردارد.
لینکها
وبسایت: https://cafe-ertebat.com/events
اینستاگرام:https://www.instagram.com/cafe.ertebat
لینکدین:https://www.linkedin.com/company/cafeertebat
تلگرام:https://t.me/+ULG-n94yRV-KPwiI
مطالب مرتبط
مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها
همکاری همراه اول و شاپرک برای ساماندهی کارتخوانهای سیار
استقبال گسترده از سفرکارت فلایتودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
مدرسه متفاوت دانشآموزان بلوچستانی
پادکست زوم