مردم در سالی که گذشت ۱۵ میلیون قطعه بلیت را آنلاین خریدند

از ابتدای فروردین تا نیمه اسفندماه ۱۴۰۳ سایت سینماتیکت با فروش قریب به ۱۵ میلیون قطعه بلیت، سهم ۸۰ درصدی در فرآیند بلیت‌فروشی آنلاین سینمای ایران و سهم  ۹۰ درصدی در بلیت‌فروشی تئاترهای کمدی در سال جاری را داشته است.

علاوه‌بر سینما، مخاطبان تئاترهای کمدی اجرا شده در سال جاری هم از طریق این سامانه با ثبت ۲۴۵ هزار سفارش، مجموعا ۷۶۰ هزار قطعه بلیت تهیه کرده‌اند. ۶۰ هزار قطعه بلیت هم برای تئاترهای غیرکمدی امسال از این سایت خریداری شده است.

کاربران علاقه‌مند به حوزه موسیقی هم از ابتدای فروردین امسال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ سفارش در سایت سینماتیکت ثبت کرده و به‌واسطه آن قریب به ۴۵۰۰ قطعه بلیت کنسرت خریداری شده است.

مجموع کاربران این سایت از ابتدای امسال در حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر افزایش داشته که از این تعداد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر به‌عنوان کاربر فعال اقدام به خریداری بلیت کرده‌اند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از توقیف صفحه اینستاگرام «خانومی» تا رویداد باگ‌بانتی بلوبانک

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۹۴ این پادکست، از توقیف صفحه اینستاگرام…
خبرها

اعتراض انجمن تجارت الکترونیک به روند فزاینده محدودسازی کسب‌وکارهای دیجیتال؛ از خانومی تا نماوا

در واکنش به فیلتر شدن پلتفرم نماوا و مسدودسازی صفحه اینستاگرام برند «خانومی»، انجمن تجارت الکترونیک تهران با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به تکرار برخوردهای ناگهانی و فاقد شفافیت با کسب‌وکارهای…
خانومی

صفحه اینستاگرام «خانومی» پس از انتشار ویدیوی جشن تولد ۱۱ سالگی، با دستور قضایی مسدود شد

فروشگاه آنلاین محصولات زیبایی «خانومی» اعلام کرد که توقیف صفحه اینستاگرام آن به دلیل انتشار ویدیوی جشن تولد این برند بوده و علیرغم حذف ویدیو، این اتفاق رخ داده است.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم