پیکاپک، اولین پلتفرم آنلاین سمپلینگ در ایران

پیکاپک، نام استارتاپی در حوزه سمپلینگ است که نخستین پلتفرم مدرن این حوزه را از دو سال پیش در ایران راه‌اندازی کرده است.

 

پیکاپک به عنوان یک پلتفرم واسط به تولید‌کنندگان امکان می‌دهد همزمان با رساندن سمپل، به دست مخاطبان هدف خود، داده‌هایی تحلیلی و کمی از بازخورد این مشتریان در اختیار داشته باشند. از سوی دیگر پیکاپک به مصرف‌کننده امکان می‌دهد تا نمونه محصول را پیش از خرید امتحان و استفاده کند.

تولید‌کنندگان محصولات و به خصوص کارشناسان بخش مارکتینگ این شرکت‌ها، همواره به دنبال برترین راهکارهایی هستند که بتواند رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند و میزان فروش آنها را ارتقا دهد. برای این کار از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از موثرترین آنها، سمپلینگ است که با ایجاد بستری مناسب امکان تعامل مستقیم میان تولیدکننده و مشتری هدف را فراهم می‌کند.

سمپلینگ، با ارائه رایگان نمونه‌‌ای از محصول به مخاطبان، آن‌ها را با کالا آشنا کرده و در نهایت ترغیب به خرید و استفاده می‌کند و در طرف دیگر باعث می‌شود سلیقه و نیازهای مخاطب نیز به شکلی قابل بیان و واضح به دست تولید کننده برسد. طی سال‌های اخیر پلتفرم‌های مدرن سمپلینگ نیز پا به این عرصه گذاشته‌اند که از ظرفیت‌های اینترنت و دنیای آنلاین برای گسترش کمی و کیفی سمپلینگ محصولات کمک می‌گیرند. این پلتفرم‌ها همان کار سمپلینگ سنتی را این بار در بستر اینترنت و با رفع نقاط ضعف سمپلینگ‌های محیطی یا سنتی انجام می‌دهد.

در این پلتفرم‌ها کالا با اعلام حضور مخاطب به درب خانه یا محل کار افراد فرستاده می‌شود و پس از استفاده، کاربر به سوالات مربوط به محصول پاسخ می‌دهد. این روش با رفع چالش‌های سمپلینگ سنتی، امکان دریافت داده‌ها و اطلاعاتی دقیق و شفاف را برای تولید‌کنندگان فراهم می‌کند و از طرف دیگر به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در محل زندگی خود و با فراغ بال بیشتری از محصول استفاده کنند.

در ایران نیز «پیکاپک» به عنوان نخستین پلتفرم آنلاین سمپلینگ، خدمات و مزیت‌های متنوع این شیوه کارآمد بازاریابی محصول را در دسترس تولید‌کنندگان و برندها قرار می‌دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم