شرکت «ریتون» با هدف پاسخ به نیازهای فناورانه صنعت بیمه آغاز به کار می‌کند

«ریتون» با هدف ارائه راهکارهای جامع، نوین و فناوری‌محور بیمه‌گری و با رویکرد پوشش خلاهای فعلی زیست‌بوم بیمه کشور در حوزه راهکارهای نرم‌افزاری و زیرساختی، فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت قصد دارد با ارائه معماری فنی به‌روز و استاندارد در کنار ساختاری چابک و جوان، بسترساز تغییر و تحول در حوزه فناوری صنعت بیمه شود.

بیمه‌ پاسارگاد با دانش و سبد متنوع بیمه‌ای و به‌عنوان بزرگترین بازیگر حوزه بیمه‌های عمر کشور با تعداد بالغ بر هفت میلیون بیمه‌شده عمر و غیر عمر از یک‌سو و داتین با سابقه ارائه راهکارهای فناورانه بزرگ‌مقیاس برای نهادهای صنعت بانکی و مالی تصمیم گرفتند در مشارکتی مهم و موثر، فعالیت‌های فناورانه خود در حوزه بیمه را در شرکتی با نام ریتون متمرکز و توسعه دهند.

ریتون ادامه فعالیت‌های بیمه‌ای داتین و بیمه پاسارگاد است که حالا با بیش از صد همکار متخصص و خبره فناوری اطلاعات و حوزه بیمه، تلاش می‌کنند تا زیرساخت‌های مدنظر بازیگران صنعت بیمه را با به‌کارگیری بیشتر فناوری اطلاعات آماده کنند و تحول دیجیتال را در صنعت بیمه رقم بزنند.

ریتون؛ راهکارساز برای تمامی بازیگران صنعت بیمه

فرهنگ فرزان، مدیرعامل ریتون درخصوص چشم‌انداز ریتون می‌گوید: «ریتون شرکت فناورانه‌ای‌ است که با تفکر تهیه زیرساخت‌های صنعت بیمه و با رویکرد طراحی گستره خدمات برخط برای زیست‌بوم بیمه کشور شکل گرفته است. تلاش ما این است که در ریتون راهکارهایی جامع و مبتنی‌بر تکنولوژی و با تمرکز و تاکید بر داده‌محوری بسازیم و مسیر دستیابی به تحول دیجیتال در صنعت بیمه را هموارتر کنیم.»

او با برشمردن راهبردهای کلیدی «تحول دیجیتال» و «فراگیری مالی» به‌عنوان اساس شکل‌گیری ریتون، عمده فعالیت‌ها را این‌طور توضیح می‌دهد: «عمده فعالیت‌های فناورانه ریتون به تامین لایه‌های زیرساختی نرم‌افزاری برای ارائه‌دهندگان انواع خدمات بیمه‌ای معطوف خواهد بود و تلاش می‌شود تمامی نیازهای آنها پوشش داده شود. ریتون صرفا به توسعه یک نرم‌افزار Core بیمه‌گری نخواهد پرداخت؛ بلکه این زیرساخت بزرگ‌مقیاس را شرط لازم برای ارائه خدمات نوآور و بسترساز ظهور راهکارهای خلاق و داده‌محور می‌داند و قصد دارد بستری ایجاد کند که علاوه‌بر شرکت‌های بیمه‌گر به‌عنوان بازیگران کلیدی و محوری صنعت، سایر بازیگران و ذی‌نفعان از جمله بیمه‌گذاران حقیقی و حقوقی، ارزیابان خسارت و اینشورتک‌ها نیز بتوانند مبتنی‌بر این زیرساخت‌نرم‌افزاری فعالیت و نیازهای فناورانه خود را با اتصال به سرویس‌ها و APIهای متنوع ارائه‌شده مرتفع کنند.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

بلوبانک؛ پوش نوتیفیکیشن بهتر است یا پیامک؟

اپلیکیشن‌ها به شیوه‌های مختلفی پیام‌ها و اطلاعیه‌های‌شان را به گوش کاربران‌شان می‌رسانند. بلو هم برای این که بتواند پیغام‌های خود را به کاربرانش ارسال کند دو امکان را فراهم کرده…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم