انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری دیجی‌پی با فروشگاه‌های حضوری

دیجی‌پی اعلام کرد در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو چندین تفاهم‌نامه همکاری با فروشگاه‌های حضوری و آنلاین برای فروش اعتباری توسط این فروشگاه‌ها به‌واسطه دیجی‌پی، منعقد کرده است.

این پلتفرم مالی در لینکدین خود با اعلام این خبر نوشته است: امیدواریم تفاهم‌نامه‌های همکاری که با فروشگاه‌های بزرگ شروع شده، به‌زودی شامل هزاران فروشگاه کوچک و بزرگ حضوری دیگر هم بشود و کسب‌و‌کارها بتوانند با فروش اقساطی، مشتری‌هایشان را به‌طور چشمگیری افزایش بدهند؛ مشتریان نیز از طریق خرید اعتباری از فروشگاه‌ها با اعتبارشان در دیجی‌پی، زودتر از وقتی که پول به دستشان برسد، به خواسته‌هایشان برسند.

دیجی‌پی در نمایشگاه ریتیل‌شو خدمات پرداخت و اعتبار به کسب‌و‌کارها و سرویس‌های اعتبار سازمانی و کیف پول برای سازمان‌ها را در معرض نمایش قرار داد.

link

مطالب مرتبط

خبرهارمزارزها و فین‌تک

آمار و ارقام دیجی‌پی از تسهیلات خرد پرداخت‌شده به کاربران نشان می‌دهد: لندتک‌ها دسترسی به خدمات مالی را متحول کرده‌اند

امروز لندتک‌ها به بازیگران اصلی ارائه خدمات مالی تبدیل شده‌اند و نقشی غیرقابل چشم‌پوشی در این صنعت پیدا کرده‌اند. این شرکت‌ها توانسته‌اند تجربه‌ای متفاوت از سرویس‌هایی اعتباری برای کاربران خلق…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

دوردش در همکاری با کلارنا، امکان خرید اقساطی غذا را ارایه می‌کند

خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» (Buy Now, Pay Later) معمولاً برای خریدهای بزرگ مانند مبلمان استفاده می‌شوند. اما حالا یک شرکت ارائه‌دهنده این خدمات به حوزه فست‌فود هم وارد…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم