سرویس جدید اسنپ برای پیگیری مغایرت راننده براساس گزارش‌ کاربران

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این تاکسی اینترنتی به‌تازگی سرویسی برای پیگیری دقیق‌تر و سریع‌تر گزارش کاربران درباره‌ی عدم تطابق راننده با مشخصات اپلیکیشن طراحی کرده که در حال حاضر به طور آزمایشی در شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و تهران فعال شده است.

با این قابلیت جدید هر زمان که کاربر مسافری پس از پایان سفر متوجه متفاوت بودن راننده با مشخصات ثبت شده در اپلیکیشن شود و در بخش نظرسنجی سفر، گزینه «مغایرت راننده» را به‌عنوان یک امتیاز منفی انتخاب کند، تیم امنیت سفر آن را پیگیری خواهد کرد.

اسنپ اعلام کرد: «نکته امنیتی در سفر با تاکسی‌های اینترنتی را به‌خاطر داشته باشید که همیشه باید قبل از سوار شدن به هر وسیله نقلیه‌ای، پلاک خودرو، مدل خودرو و عکس راننده را بررسی کنید. اگر هر کدام از این‌ها با آنچه در مشخصات سفر شما در اپلیکیشن مغایرت داشت، سفرتان را لغو کنید. اما اگر در پایان سفر متوجه این مغایرت شدید، در صفحه نظرسنجی سفر، با انتخاب گزینه «مغایرت راننده» این مورد را به اسنپ گزارش دهید. تمامی گزارش‌ها بررسی و در صورت صحت مورد گزارش‌شده پیگیری‌های آتی برای جلوگیری از تکرار انجام سفر با راننده یا خودروی ثبت‌نشده انجام خواهد شد و پیامی مبنی بر دریافت گزارش‌تان برای شما ارسال خواهد شد. بازخورد شما به ما کمک می‌کند ایمنی و کیفیت سفرها را افزایش دهیم و گام‌های موثری برای بالا بردن دقت در فرآیند تطبیق مشخصات سفر برداریم.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم