تپسی از سرویس پرداخت اعتباری (BNPL) رونمایی کرد. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم میکند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند. در ادامه نیز با توجه به میزان مصرف کاربر و همچنین خوشحسابی در تسویه بدهی، امکان افزایش سقف اعتبار برای کاربران وجود خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی تپسی، امکان استفاده از «پرداخت اعتباری» در این مرحله در اختیار بخشی از کاربران قرار گرفته و به تدریج برای تعداد بیشتری از کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرنترین سرویسها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را میدهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.
با اضافه شدن این سرویس، از یک سو استفاده از سرویسهای تپسی برای کاربران سهلتر میشود، و از طرف دیگر، با توجه به وجود شارژ در اپلیکیشن و تمایل افراد برای استفاده از اعتبار موجود، وفاداری کاربر و میزان استفاده از خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع کاربران تازهای از طریق این سرویس جذب خواهند شد.
تپسی که در خرداد و مهر ماه سال جاری به ترتیب ۵ و ۱۰ درصد از سهامش را به سهامداران حرفهای و صندوقهای حقوقی عرضه کرد، پیش از این در آخرین نشست خبری خود از تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن و ورود به حوزههای متفاوتی مانند فینتک نیز خبر داده بود؛ حالا به نظر میرسد پرداخت اعتباری اولین قدم در ارایه این خدمات است.