دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند

دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه شرکت تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.

تابستان امسال تپسی خدمتی جدید به نام «سرویس مدرسه» را معرفی و اقدام به ثبت نام دانش‌آموزان متقاضی کرد و هزینه خدمات این سرویس را از والدین دریافت کرد. پس از گذشت ده روز از آغاز سال تحصیلی، روز گذشته تپسی اعلام کرد که این امکان را ندارد تا به همه دانش‌آموزان ثبت‌نام شده سرویس ارایه دهد و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.

در این رابطه خبرگزاری میزان اطلاع داد، دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی‌العموم مدیرعامل این شرکت را فراخواند. در این راستا با تشکیل جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران، پیگیری موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم