امین سلامی پرگو، مدیرعامل تپسیفود، با حضور در دورهمی سالانه صنف قنادی، از تلاش این پلتفرم برای ایجاد ارتباطی سازنده و پایدار با اصناف مختلف حوزه غذایی خبر داد.
او در این دورهمی ضمن اشاره به نیازها و دغدغههای فعالان این صنف، بر لزوم گفتوگوی مستمر با کسبوکارهای این صنعت تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر برای بهرهبرداری حداکثری از فرصتهای مشترک شد.
مدیرعامل تپسیفود با اظهار امیدواری در ارتباط با بازتر شدن فضای رقابتی در بازار سفارش آنلاین غذا گفت: «هر چه بیشتر به سمت بازار رقابتی حرکت کنیم، ما نیز در تپسیفود امکان بیشتری برای مهیا کردن زمینهی مشارکت گستردهتر اصناف در بازار سفارش آنلاین و افزایش قدرت انتخاب برای کاربران را خواهیم داشت.» سلامی در ادامه، همکاری تپسیفود با صنایع مختلف غذایی برای حضور در ساختار نوین بازار را بهعنوان یکی از برنامههای این شرکت در سال جاری عنوان کرد.
لازم به ذکر است اتحادیه قنادان تهران با بیش از ۱۲۰۰ عضو فعال، یکی از بزرگترین و منسجمترین نهادهای صنفی در حوزه تولید مواد غذایی بهشمار میرود. تپسیفود، قصد دارد در کنار ارائه یک بستر جدید به کسب و کارهایی که تاکنون وارد بازار سفارش آنلاین شدهاند، از کسبوکارهای سنتی و محلی که هنوز به بستر آنلاین وارد نشدهاند حمایت کند تا بتوانند وارد این بازار شوند.
مطالب مرتبط
اقدام تپسی برای آموزش مراقبت از محیط زیست به کودکان
گردش مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی تپسی
رکورد درآمد تپسی در زمستان ۱۴۰۳
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
ژوبین علاقبند؛ روایت یک دهه کارآفرینی و نگاه به آینده ایران
پادکست زوم