همایش یلدا سامیت دی‌ماه برگزار می‌شود

یلدا سامیت ۲۰۲۴ روز ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در سالن بزرگ وزارت کشور به صورت حضوری و روزهای ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در یلدا سامیت ۲۰۲۴ همانند شش دوره گذشته “یلدا سامیت” کارآفرینان، فعالان و بنیان گذاران کسب‌و‌کارهای استارتاپی و دانش بنیان، مدیران شرکت‌های سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها، فضاهای اشتراکی، مدیران و کارشناسان ارشد صنایع بخش خصوصی، اتاق های بازرگانی و نهادهای دولتی مرتبط با حوزه استارتاپ ها، دانش بنیان ها و کارآفرینی گردهم می‌ آیند.

کافه سرمایه پذیران و نمایشگاه بازاریابی

گفتنی است در حاشیه گردهمایی خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران نمایشگاه شرکت‌های استارتاپی،دانش‌بنیان و نوآور نیز برپا خواهد شد.

کافه سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و نمایشگاه ارائه خدمات فرصتی مناسبی است برای شرکت هایی که به دنبال جذب سرمایه و یا بازاریابی فروش محصولات و خدمات خود هستند.

محتوای یلدا سامیت 

در رویداد سالانه یلدا سامیت کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهمترین اتفاقات چند سال گذشته اکوسیستم استارتاپی ایران خواهند پرداخت.

همچنین آنها با بررسی چالش ها و موانع حوزه کسب و کارهای استارتاپی و تکنولوژی و کنکاش در ترندهای روز دنیا تلاش می کنند چشم اندازی از آینده و فرصت های پیش رو را برای فعالان این حوزه ترسیم و تبیین کنند.

لازم به ذکر است در شش دوره برگزاری یلدا سامیت بنیان گذاران بیش از ۱۳۰ شرکت حضور داشته اند. می توان اشاره کرد به از جمله بزرگترین شرکتهای استارتاپی ایران مانند دیجی کالا، اسنپ، تپسی، کافه بازار، فیلیمو، علی‌بابا، آپارات، شیپور…

و همچنین مدیران شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر، شتابدهندها و فضاهای اشتراکی و فعالان استارتاپی و دانش بنیان.

یلدا سامیت در سال ۱۴۰۱ برگزار نشد. یلدا سامیت ۲۰۲۴ بعد از دو دوره برگزاری آنلاین و بعد از ۳ سال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این همایش هر ساله توسط هفته نامه استارتاپی شنبه برگزار می شود.

علت تغییر تاریخ برگزاری یلدا سامیت

لازم به ذکر است یلدا سامیت هر ساله در آستانه شب یلدا در آذرماه  برگزار می‌شد. اما امسال به دلیل حجم ترافیک کنسرت‌ها با تاخیر در تاریخ‌های ۲۷ تا ۲۹ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم