استارتاپ لجستیک «زپ» گزارش عملکرد سال 1402 خود را منتشر کرد. زپ در این گزارش بیان کرده که بیش از 14 میلیون سفارش را در سال 1402 ارسال کرده و 12 هزار پیک با آن همکاری میکنند.
شرکت «زپ» گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد. زپ در گزارش خود عنوان کرده که یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است که از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با دو سرویس تحویل فوری (on-demand delivery) و تحویل زمانبندی شده آغاز کرده است.
زپ خدمات لجستیکی خود را علاوه بر اکالا و تپسیفود، به رستورانها و سوپرمارکتها نیز ارایه میکند و قرار است بخشی از سوپراپلیکیشن تپسی باشد که هفتهی گذشته رونمایی شد.
این گزارش ضمن اشاره به دستاوردها و موفقیتهای این شرکت به بررسی منابع انسانی، تعداد سفارشها، رکوردهای جدید، رونمایی از محصولات جدید و موارد دیگر میپردازد. شهاب افشار کهن، مدیرعامل زپ در یادداشت ابتدایی گزارش بیان کرده که سالی پر از هیجان، چالش و بهترینها را پشت سر گذاشتهاند.
گزارش سال ۱۴۰۲ زپ
براساس گزارش زپ که برای نخستین بار منتشر شده، این شرکت استارتاپی، بیش از ۲۵۰ نفرکارمند دارد و نسبت به سال ۱۴۰۱ نیروهایش ۷۷ درصد افزایش داشته است. در این گزارش بیان شده که بیش از ۱۲ هزار پیک موتوری در شهرهای گوناگون ایران با زپ همکاری میکنند.
در گزارش آمده که میانگین زمان ارسال در زپ ۲۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه است و بیش از ۱۴ میلیون سفارش در سال گذشته توسط این شرکت ارسال شده است.
براساس گزارش، بیشترین درآمد یک پیک موتوری در زپ در سال ۱۴۰۲، ماهانه ۴۳ میلیون تومان بوده است. روزهای جمعه، پنجشنبه و چهارشنبه به ترتیب پرتراکمترین روزهای هفته در ارسالهای زپ بودهاند و شهرهای تهران، مشهد و اهواز به ترتیب بیشترین ارسال را از طریق زپ انجام دادهاند.
فایل PDF گزارش زپ را از اینجا دریافت کنید.
مطالب مرتبط
نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویهای به چالشهای کاری نگاه میکنند؟
کمپین جدید بلوبانک سامان با ۱۰۰+ ۱۰ میلیارد تومان جایزه آغاز شد
چهارمین «گزارش پایداری» ایرانسل منتشر شد
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بلو؛ تنها نماینده نئوبانکهای ایرانی در برلین
پادکست زوم