نشست خبری ژاکت با معرفی هیروباکس برگزار شد

اولین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست” در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران اکوسیستم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه برگزار شد.

نشست خبری معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست” با سخنرانی وحید بهرامیان، مدیرعامل ژاکت و امیر عصاری، مدیر توسعه کسب و کار و عضو هیئت مدیره ژاکت در دو بخش مسیر رشد و توسعه ژاکِت از ابتدا تا امروز برگزار شد.

در بخش اول نشست خبری وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت به بررسی روند رشد ژاکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲ و نگاه مجموعه به آینده کسب و کار و بیان چشم انداز ژاکت که به دنبال داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال هست پرداخته است و بیان اینکه این هدف چگونه منجر به شکل گیری دپارتمان توسعه کسب و کار “ژاکت نکست” شده است.

عصاری در ادامه افزود: ژاکت پس از موفقیت خود در راه‌اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب، به دنبال راه‌اندازی بستری برای طراحان دیجیتال بود که از این رو دومین رسالت واحد “ژاکت نکست” راه‌اندازی یا سرمایه‌گذاری در این حوزه انتخاب شد که در بین بررسی سرویس‌های مختلف، پلتفرم هیروباکس که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده بود مورد توجه قرار گرفت و بعد از بررسی‌های دقیق و مذاکره با فاندرهای اصلی این محصول، پیشنهاد سرمایه‌گذاری و توسعه محصول از سمت دپارتمان ژاکت نکست ارائه گردید و در نهایت هیروباکس، با ارزش گذاری ۸ میلیارد تومانی به مجموعه ژاکت پیوست.

و در طی ۶ ماه فعالیت هیروباکس از زمان سرمایه گذاری ژاکت، مدل درآمدی این کسب و کار اصلاح شده، و سرویس‌های جدیدی به هیروباکس اضافه گردید و کانال‌های بازاریابی آن ایجاد و رشد داده شد. پیرو این اقدامات برند هیروباکس موفق شد طی این مدت نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و بیش از ۱۳،۰۰۰ کاربر فعال را به محصول خود جذب کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم