آغاز به کار کانال اختصاصی دانشگاه تهران در «لنز»

شبکه «تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران»، در جمع کانال‌های اختصاصی تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران که با هدف اجتماعی کردن علم و حضور دانشگاه در حل مسأله‌های جامعه با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان ایجاد شده است، رسانه‌ای مستقل با تولیدات ویدیویی ارزنده، در حوزه دانشگاهی محسوب می‌شود. این شبکه طی همکاری با تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، محتواهای خود را از طریق کانال دانشگاه تهران، برای مخاطبان لنز پخش می‌کند.

راه‌اندازی این کانال تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در لنز، یکی از مفاد تفاهم‌نامه‌ای است که ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور دکتر محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل امضا شد.

«شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران» مأموریت دارد تا نسبت به راهبری، ساماندهی و فراهم‌آوری منابع  به منظور انتشار برنامه‌های تلویزیونی مناسب با رویکردها و قالب‌های گوناگون در کانال‌های توزیع مناسب از جمله اینترنت و فضای مجازی، برای پیوند جامعه علمی با فرهیختگان جامعه هدف در چارچوب خط مشی و راهبردهای کلان دانشگاه تهران اقدام کند و بر همین اساس، با تلویزیون اینترنتی لنز همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان برای دسترسی به محتواهای شبکه دانشگاه تهران در تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند به نشانی https://b2n.ir/t73058 مراجعه کنند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم