ایرانسل حامی الماسی نمایشگاه کار ایران

پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حمایت از نمایشگاه کار امسال که از ۵ تا ۷ بهمن‌ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می‌شود، فرصت گفت‌وگوی بی‌واسطه بین کارجویان با مدیران و کارشناسان جذب و استخدام سازمان‌های بزرگ را فراهم کرده است.

در پنجمین نمایشگاه ملی کار، بسیاری از کارجویان و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف کسب و کار از سراسر ایران، به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌های خود حضور خواهند داشت. ایرانسل نیز به عنوان اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج، با رویکرد اثرگذاری ماندگار در دنیای دیجیتال، به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله ایرانسل‌لبز و ویستامدیا در این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل پس از چند دوره حضور در نمایشگاه کار، همواره در صدد شناسایی و جذب استعدادها در سراسر ایران است و قصد دارد این نمایشگاه فرصتی باشد تا علاوه بر دانشجویان و کارجویان، تمامی علاقمندان با فرهنگ سازمانی و فرصت‌های شغلی موجود آشنا شوند.

متخصصان و مدیران ایرانسل در روزهای برگزاری نمایشگاه، در غرفه ۳۹ سالن A حضور دارند تا در خصوص زمینه‌های شغلی متنوع، به مراجعه کنندگان مشورت دهند. همچنین در روزهای برگزاری این نمایشگاه، مدیران منابع انسانی ایرانسل، مباحث آموزشی با عناوین «ارزش های پیشنهادی شرکت ایرانسل برای کارکنان»، «منابع انسانی دیجیتال و تحلیل داده‌های کارکنان» و «کارراهه شغلی در توسعه منابع انسانی» را در حضور علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.

این نمایشگاه از ۵ تا ۷ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران، میزبان علاقه‌مندان است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم