ایرانسلی‌ها بدون پرداخت اشتراک، فیلیمو می‌بینند

ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، همکاری جدیدی را با پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو آغاز کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف هم‌افزایی برای توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتال کشور و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، همکاری جدیدی را با هلدینگ صبا ایده، مالک پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو، آغاز کرده است.

بر این اساس، کاربران ایرانسلی پلتفرم فیلیمو می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک این سرویس‌، محتواهای اشتراکی فیلیمو را با نرخ تمام‌بهای اینترنت تماشا کنند.

از سوی دیگر، آن دسته از مشترکان ایرانسل که با اینترنت همراه یا ثابت ایرانسل، فیلیمو را تماشا می‌کنند و اشتراک این سرویس را هم تهیه کرده‌اند، می‌توانند به روال سابق، با ترافیک نیم‌بهای اینترنت و پرداخت هزینه، به محتواهای اشتراکی فیلیمو دسترسی داشته باشند.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، پیش از این نیز، در سال ۱۳۹۸، با هلدینگ صبا ایده تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بود. این تفاهم‌نامه، همزمان با نمایشگاه الکامپ، بین دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و مدیرعامل صبا ایده، امضا شده بود.

ایرانسل، با توجه به استراتژی جدید خود برای حرکت از اپراتور ارتباطی و دیجیتال (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، توسعه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و علاوه بر ارائه محصولات و خدماتی مانند تلویزیون اینترنتی «لنز»، از دیگر کسب‌وکارهای این زیست‌بوم نیز حمایت می‌کند تا با ایجاد ارزش بیشتر، خدمات مناسب‌تری به کاربران نهایی ارائه شود.

پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو، یکی از اعضای خانواده هلدینگ صبا ایده، از مهمترین پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات صوت و تصویر درخواستی (VoD) در ایران است که علاوه بر تولید و پخش محتواهای فرهنگی و هنری به صورت اشتراکی، فیلم‌های روز سینمای ایران را نیز به صورت بلیت‌فروشی و اکران آنلاین، به کاربران خود عرضه می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم