تاثیر سریال پایتخت۶ و تبلیغات بازرگانی بین آن روی رفتار کاربران آنلاین

بر اساس اطلاعاتی که تپسل در بلاگ خود منتشر کرده، ترافیک این شبکه تبلیغاتی افت شدیدی را در زمان پخش سریال پایتخت نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه در این نمودار، رفتار مخاطبان هنگام پخش آگهی‌های بازرگانی تلویزیون بین سریال پایتخت است. در زمان تبلیغات تلویزیون، ترافیک تبلیغات آنلاین به حالت قبل از شروع سریال بازمی‌گردد و این نشان‌دهنده این موضوع است که بسیاری از مخاطبان تلویزیون  آگهی‌های وسط سریال یا شاید هم به کل آن را کمتر تماشا می‌کنند.

 

در این رابطه چند روز پیش وزیر ارتباطات توییت زیر را منتشر کرد.

 

 

امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز دو روز پیش توییت زیر را منتشر کرد که نشان دهنده استقبال کاربران از پلتفرم‌های آنلاین پخش محتوا همچون نماوا و فیلیمو است که در این ایام قرنطینه خانگی و تعطیلات هر شب کنسرت زنده آنلاین از طریق اینترنت و VODها پخش می‌کنند.

 

link

مطالب مرتبط

دیوار

دسترسی آزاد به داده‌های دیوار: انتشار دیتاست یک میلیونی املاک

«دیوار» دیتاست یک میلیون آگهی املاک را به‌صورت گمنام‌سازی‌شده روی پلتفرم متن‌باز Hugging Face منتشر کرده است. این اقدام به منظور تسهیل دسترسی پژوهشگران، توسعه‌دهندگان و نهادهای دانشگاهی به داده‌های…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم