بر اساس اطلاعاتی که تپسل در بلاگ خود منتشر کرده، ترافیک این شبکه تبلیغاتی افت شدیدی را در زمان پخش سریال پایتخت نشان میدهد.
نکته قابل توجه در این نمودار، رفتار مخاطبان هنگام پخش آگهیهای بازرگانی تلویزیون بین سریال پایتخت است. در زمان تبلیغات تلویزیون، ترافیک تبلیغات آنلاین به حالت قبل از شروع سریال بازمیگردد و این نشاندهنده این موضوع است که بسیاری از مخاطبان تلویزیون آگهیهای وسط سریال یا شاید هم به کل آن را کمتر تماشا میکنند.
در این رابطه چند روز پیش وزیر ارتباطات توییت زیر را منتشر کرد.
امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز دو روز پیش توییت زیر را منتشر کرد که نشان دهنده استقبال کاربران از پلتفرمهای آنلاین پخش محتوا همچون نماوا و فیلیمو است که در این ایام قرنطینه خانگی و تعطیلات هر شب کنسرت زنده آنلاین از طریق اینترنت و VODها پخش میکنند.