تاکسی‌های اینترنتی رایگان گازسوز می‌شوند

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی، با گازسوز کردن ۶۰۰ دستگاه وانت‌بار کلید خورده است.

 

حمید قاسمی ده‌چشمه، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی، با گازسوز کردن ۶۰۰ دستگاه وانت‌بار کلید خورده و پیش‌بینی ما این است که روزانه حدود یک هزار دستگاه خودروی عمومی از جمله تاکسی و وانت‌بار گازسوز شوند.

 

وی با اشاره به دریافت بیش از ۴۵ هزار تقاضا در سامانه جدید ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی گفت: ۲۵ هزار مورد ثبت شده مربوط به خودروهای شخصی بوده است که مشمول طرح نیستند و در سامانه جدید در همان مرحله ثبت‌نام شناسایی می‌شوند.

 

قاسمی با تاکید بر آمادگی کارگاه‌های مجاز و کارخانه‌های تبدیل تاکید کرد: این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز ظرفیت این کارخانه‌ها افزایش یابد.

 

وی زمان انتظار برای تبدیل را حدود یک هفته اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام در سایت https://gcr.niopdc.ir/login و تبدیل خودروهای عمومی طبق این طرح رایگان است.

 

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه اولویت این طرح با تاکسی و وانت‌بارهاست، گفت: ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوز کردن این دسته از خودروها در نظر گرفته خواهد شد، اما در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی و…) و نیز مسافربرهای بین شهرها و روستاها نیز مشمول طرح خواهند شد.

 

قاسمی افزود: تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه خواهد کرد، به مرور در نوبت تبدیل قرار خواهند گرفت.

 

وی همچنین با تأکید بر آمادگی زیرساخت‌ها در این سامانه برای دریافت اطلاعات خالص و سرعت گرفتن کار ثبت‌نام، گفت: پیمانکاران طرح نیز هم‌زمان به اطلاعات پنل این سامانه دسترسی دارند و می‌توانند برای کارگاه‌ها و تأمین کالا و مباحث مالی برنامه‌ریزی کنند.

 

قاسمی تاکید کرد: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب گاز سی‌ان‌جی در کشور توزیع می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های موجود امکان افزایش این رقم تا روزانه ۴۰ هزار مترمکعب نیز وجود دارد.

 

منبع: مهر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم