تخفیفان شعار خود را تغییر داد

تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان، شعار خود را به «بهترم می‌شه» تغییر داد. انتهای سال گذشته بود که تخفیفان در آستانه ۱۰ سالگی لوگوی خود را تغییر داد.

 

تخفیفان می‌گوید در حال تبدیل شدن از یک سایت خرید گروهی به یک بازارچه آنلاین در حوزه ارایه تخفیف است. به همین دلیل به ارایه پیامی جامع و یک‌پارچه نیاز دارد. به همین دلیل تخفیفان تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای همسو شدن با خدماتی که ارایه می‌کند، تغییر دهد.

 

چشم‌انداز‌های تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. در همین راستا تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویس‌های جدیدی را در راستای چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده است.

 

نازنین دانشور، بنیان گذار تخفیفان در خصوص این تغییرات می‌گوید: «همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژی‌هایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیر ماه ۹۹ ما سرویس «پولِ‌تو خرید اینترنتی» را راه‌اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می‌کند هم با سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری آشنا بشوند وهم  خرید ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِ‌تو خرید حضوری» را راه‌اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه‌تر را از فروشگاه‌های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ‌تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به این‌که نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»

link

مطالب مرتبط

خبرها

اعتراض انجمن تجارت الکترونیک به روند فزاینده محدودسازی کسب‌وکارهای دیجیتال؛ از خانومی تا نماوا

در واکنش به فیلتر شدن پلتفرم نماوا و مسدودسازی صفحه اینستاگرام برند «خانومی»، انجمن تجارت الکترونیک تهران با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به تکرار برخوردهای ناگهانی و فاقد شفافیت با کسب‌وکارهای…
خانومی

صفحه اینستاگرام «خانومی» پس از انتشار ویدیوی جشن تولد ۱۱ سالگی، با دستور قضایی مسدود شد

فروشگاه آنلاین محصولات زیبایی «خانومی» اعلام کرد که توقیف صفحه اینستاگرام آن به دلیل انتشار ویدیوی جشن تولد این برند بوده و علیرغم حذف ویدیو، این اتفاق رخ داده است.
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

شیرجه‌ای به عمق؛ blu Deep Dive اولین رویداد باگ‌بانتی بلوبانک سامان

به گزارش روابط عمومی بلو، اولین رویداد رسمی باگ‌بانتی بلو با عنوان blu Deep Dive و با حضور هکرهای کلاه‌سفید برگزار شد. در این رویداد متخصصان حوزه امنیت شیرجه‌ای عمیق…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم