تغییر لوگوی تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی

تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.

 

پیشتر تخفیفان خدمات جدیدی همچون “پول تو” را معرفی کرد که در واقع یک نوع سرویس کش بک است که به هنگام خرید کردن مبلغی از بهای کالا را به حساب مشتری به عنوان تخفیف برای خریدهای بعد بازمی‌گرداند. در همین راستا چندی پیش تخفیفان با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه قرارداد همکاری برای سرویس پول تو امضا کرد.

 

اکنون تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی فعالیت خود ری‌برندینگ کرده و از لوگوی جدید خود و همچنین سرویس پول تو رونمایی کرد.

 

تغییر لوگوی تخفیفان پس از ۹ سال
تغییر لوگوی سرویس پول تو تخفیفان که یک خدمت کش بک است

پادکست زوم: گفت و گو با مدیرعامل تخفیفان

link

مطالب مرتبط

خبرها

اعتراض انجمن تجارت الکترونیک به روند فزاینده محدودسازی کسب‌وکارهای دیجیتال؛ از خانومی تا نماوا

در واکنش به فیلتر شدن پلتفرم نماوا و مسدودسازی صفحه اینستاگرام برند «خانومی»، انجمن تجارت الکترونیک تهران با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به تکرار برخوردهای ناگهانی و فاقد شفافیت با کسب‌وکارهای…
خانومی

صفحه اینستاگرام «خانومی» پس از انتشار ویدیوی جشن تولد ۱۱ سالگی، با دستور قضایی مسدود شد

فروشگاه آنلاین محصولات زیبایی «خانومی» اعلام کرد که توقیف صفحه اینستاگرام آن به دلیل انتشار ویدیوی جشن تولد این برند بوده و علیرغم حذف ویدیو، این اتفاق رخ داده است.
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

شیرجه‌ای به عمق؛ blu Deep Dive اولین رویداد باگ‌بانتی بلوبانک سامان

به گزارش روابط عمومی بلو، اولین رویداد رسمی باگ‌بانتی بلو با عنوان blu Deep Dive و با حضور هکرهای کلاه‌سفید برگزار شد. در این رویداد متخصصان حوزه امنیت شیرجه‌ای عمیق…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم