جذب سرمایه بانیترو، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی، از اسمارت‌آپ ونچرز

به گزارش استارتاپ ۳۶۰ در اخبار استارتاپی بانیترو یک پلتفرم تخصصی در زمینه تامین لوازم یدکی خودرو است که با هدف ایجاد بستر شفاف برای خرید و فروش لوازم یدکی در کنار ایجاد تجربه کاربری عالی برای مصرف‌کنندگان و تامین‌کنندگان این محصولات شکل گرفته است.

 

داستان شکل گیری بانیترو به زمانی برمی‌گردد که برادران چاووشیان، بعد از فوت پدر تصمیم می‌گیرند تجارب و پیشینه ۴۰ ساله خانوادگی خود در کسب‌وکار لوازم یدکی را در حوزه آنلاین وارد کنند و بانیترو را بنیان‌گذاری کنند. کار ابتدا با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی قطعات آغاز می‌شود، اما بنیانگذاران نگاه بزرگتری به بازار داشتند و با توجه به شناخت از بازار تصمیم می‌گیرند مدل فعالیت بانیترو را به صورت مارکت پلیس ادامه دهند و به عنوان پل ارتباطی تامین‌کنندگان لوازم یدکی و مصرف‌کنندگان آن نقش آفرینی کنند.

 

 لوازم یدکی در ایران بازاری بسیار بزرگ با اندازه سه و نیم میلیارد دلار دارد، در عین حال حضور در این بازار نیز بسیار پیچیده است تا جایی که دسترسی به محصولات با کیفیت را برای مصرف کننده دشوار و بعضا غیرممکن نموده است. هدف بانیترو ایجاد یک بستر شفاف، رقابتی، مطمئن، سریع و با قیمت مناسب از لوازم یدکی برای مصرف‌کنندگان است.

 

این استارتاپ تلاش کرده است تا فرآیندهای قبلی بازار سنتی را شفاف تر و ساده تر کند و از این طریق یک تجربه خرید کاملا متفاوت را در یک بستر آنلاین به مشتریان خود ارائه کند.

 

دکتر مهدی چاووشیان بنیان‌گذار و مدیرعامل بانیترو درباره این سرمایه‌گذاری گفت:” از روز اول تجربه انباشته شده در اسمارتاپ به‌ویژه دانش جناب دکتر باقری برای ما از سرمایه بسیار ارزشمندتر بوده است. معتقدیم ترکیب تیم بانیترو با تجربه اسمارتاپ اتفاق بسیار بزرگی را در بازار لوازم یدکی ایجاد خواهد نمود “

 

دکتر چاوشیان همچنین به این موضوع اشاره کرد که در بانیترو قسمت تامین لوازم با وسواس و دقت خیلی زیادی انتخاب می‌شوند و اعلام کرد که با تاکید بر حفظ این حساسیت در توسعه دیگر بخش‌ها، اضافه کردن خدمات معرفی تعمیرگاه معتبر و توسعه اپلیکیشن تلفن‌همراه از برنامه‌های آینده بانیترو خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم