حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از رقابت علمی کنز

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین دوره رقابت علمی کنز (کاربرد دانش و اندیشه برای جامعه) پس از برگزاری دو دوره و مشارکت بیش از ۱۰۰۰ نوآور از ۲۵ کشور جهان اسلام، اکنون با هدف گسترش همکاری، هم افزایی و همگرایی در حوزه علم مدرن و فناوری های جدید و همچنین بسترسازی رشد و شبکه سازی جوانان دانشمند جهان اسلام و با حمایت همراه اول در حال برگزاری است.

 

همراه اول در این رویداد ۲ چالش فناورانه خود با عناوین «گسترش عدالت آموزشی از طریق فناوری» و «بازی های شناختی و درمان یا تشخیص بیماری به کمک بازی» را برای ارائه راهکارهای احتمالی ارائه داده است.

 

در این رقابت، دانشجویان، مخترعان، پژوهشگران و اساتید جوان زیر ۴۵ سال جهان اسلام دستاوردهای علمی و فناوری خود اعم از ایده، مقاله، کتاب، اختراع و محصولات جدید خود را به دبیرخانه رقابت ارسال کرده و پس از داوری طرح ها، از برگزیدگان با در نظر گرفتن هدایای نفیس شامل نشان طلای ۳۰ گرمی و امتیاز ویژه فرصت تحقیقاتی به ارزش ۲۰۰۰ دلار تقدیر می شود.

 

محققان جوان می توانند در مرحله تمدید، تا تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ با ارسال یک ویدئو ۳ تا ۵ دقیقه ای از دستاوردهای علمی و فناوری خود اعم از ایده، مقاله، کتاب، اختراع و محصولات جدید در راستای رفع مسائل مهم جهان اسلام در این رقابت شرکت کنند.

 

شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت این رقابت به نشانی kans.mstfdn.org اقدام به تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری ویدئو مطابق استانداردهای ذکر شده کنند.

 

هدف رقابت کنز ارائه راه حل های مبتنی بر علم برای مسائل پیش روی جوامع بشری است که توسط دانشمندان جوان، دانشجویان و اساتید (زیر ۴۵ سال) در سراسر کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورها ارائه می شود.

 

در این رقابت بین المللی، شرکت کنندگان راه حل های خود را در حوزه های شش گانه بصورت عام یا به صورت اختصاصی برای چالش های اعلام شده توسط پاویون های ملی و بین المللی در قالب یک فیلم ۳ تا ۵ دقیقه ای ارائه می دهند.

 

گفتنی است حوزه های رقابت کنز در سال ۱۴۰۱ شامل صنایع غذایی و کشاورزی، سلامت و تجهیزات پزشکی، آب انرژی و محیط زیست، برق الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی و همچنین معدن و صنایع معدنی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم