در رویداد ابرآمد مطرح شد: هدف‌مان این است شرکت‌های بیشتری به ابر کوچ کنند تا رقابت با دیگران

عصر امروز شرکت «ابرآمد» یک نشست خبری آنلاین با هدف معرفی و امکانات جدید خود برگزار کرد. فرید فولادی، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم که از سرمایه‌گذاران و سهامداران ابرآمد هستند، در ابتدای مراسم به شرایط جدید پیش آمده در جهان پس از پاندمی کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: «دیگر به شرایط قبل پاندمی بر نمی‌گردیم و آینده به فناوری کلاود گره خورده است.»

او صحبت‌هایش را با یک ارایه ادامه داد و گفت بر طبق گزارش‌های گارتنر بازار رایانش ابری اکنون در جهان ۳۰۴ میلیارد دلار است.

فولادی همچنین به یک آمار داخلی اشاره کرد و افزود طی یک سال گذشته ۱۶ میلیون کاربر جدید اینترنت در ایران اضافه شده است.

ابرآمد یکی از شرکت‌های جدید همکاران سیستم است که به دنبال ارایه سرویس‌های متنوع ابری است. ارایه این سرویس‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با سرعت و امنیت بهتری از مزایای رایانش ابری در جهت توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنند. ابرآمد نیاز شرکت‌ها به تاسیس دیتاسنترهای اختصاصی که هزینه‌های سخت‌افزاری و نگهداری بالایی در شرایط کنونی کشورمان را دارد، برطرف می‌کند. شرکت‌ها می‌توانند منابع سخت‌افزاری مورد نیاز خود برای برپا کردن دیتاسنتر را به صورت ابری از ابرآمد دریافت کنند که هزینه به طبع پایین‌تری دارد.

پوریا استکی، مدیر توسعه کسب‌وکار ابرآمد در این مراسم گفت یک تیم آی‌تی ماهر در ابرآمد، وظیفه پشتیبانی شرکت‌های مشتری‌های‌مان را انجام می‌دهد.

او ادامه داد تجربه ۵۰ ساله همکاران سیستم و شرکت رمیس به ابرآمد منتقل شده است. هر دو شرکت تجربه چند ساله نگهداری دیتاسنترهای مختلف و حساس کشور را داشته‌اند.

در ادامه استکی گفت سطح SLA ابرآمد ۹۹.۹۵ درصد است.

در بخش پایانی مراسم علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد روی صحنه آمد و با اسلاید زیر به نحوه تاسیس شرکت ابرآمد اشاره کرد.

الیاسی گفت همکاران سیستم تجربه‌های ارزشمندی را به ابرآمد منتقل کرد.

مدیرعامل ابرآمد گفت مهاجرت با دریافت سرویس‌های مدیریت شده موفقیت در سرویس کلاود ایجاد می‌کند؛ نه فقط مهاجرت صرف به ابر.

ابرآمد می‌گوید تعداد مشتریان آن از ابتدای امسال تا کنون رشد چشمگیری داشته است

الیاسی مهمترین نقطه قوت ابرآمد را شبکه متخصصین آن عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل ابرآمد این شرکت هم‌اکنون امکان ارایه سرویس به ۵ هزار کاربر را دارد و از ۳ مرکز داده داخلی به عنوان محل‌های داده خود استفاده می‌کند.

در انتهای مراسم بهراد قیاس‌الدین، یکی از مدیران ابرآمد در رابطه با تفاوت و رقابت با شرکت ابرآروان گفت: دغدغه ما برای رقابت نیست و هدف‌مان این است تا تعداد بیشتری از شرکت‌ها به سمت فناوری ابر بیایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم