دیجی‌پی، نشست «لندتک و فرصت‌های پیش رو» را در نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌کند

نشست تخصصی «لندتک و فرصت‌های پیش رو» در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با موضوع لندتک، با حمایت شرکت دیجی‌پی، روز ۲۱ دی در سالن همایش‌های مرکز آفرینش‌های کانون برگزار خواهد شد.

به‌گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، این نشست که در حاشیه نمایشگاه «تراکنش ایران» برگزار می‌شود، قصد دارد که به اصلی‌ترین چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه‌ی وام‌دهی فناورانه و نقش کلیدی شرکت‌های لندتک در این باره بپردازد.

تاثیر لندتک‌ها در تسهیل و تکنولوژی محور کردنِ ساز و کارهای وام‌دهی و توانمندی آن‌ها در تبدیل فرآیندهای سنتی و وقت‌گیر اعطای وام به فرآیندهای چابک، آنلاین، مدرن و در دسترس از محورهای اصلی موضوعات قابل بحث در این نشست خواهد بود.

نمایشگاه تراکنش ایران، نمایشگاهی تخصصی در حوزه فناوری‌های مالی است که مرکز فرهنگ‌سازی آموزشی بانکداری الکترونیک، موسوم به فابا، با همراهی صنعت بانکداری و پیشروان فناوری پرداخت در ایران، هرساله آن را برگزار می‌کند.

مجموعه نشست‌های تخصصی این نمایشگاه جزو پرطرف‌دارترین بخش‌های آن هستند و امسال هم دیجی‌پی با برگزاری یکی از این نشست‌ها امکان تبادل اندیشه در حوزه‌های مالی، بانکداری و فناوری‌های مربوط به آن را برای علاقه‌مندان فراهم خواهد کرد.

این نشست قرار است از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ روز سه‌شنبه، ۲۱ دی، در محل سالن همایش‌های مرکز آفرینش‌های کانون برگزار شود. ضمن آنکه از طریق صفحه رسمی مرکز فابا در اینستاگرام هم به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

در نشست مذکور، مدیرانی از بانک‌های، ملت، تجارت و پست بانک و شرکت دیجی‌پی به‌عنوان کارشناس حضور دارند و ضمن بیان دیدگاه‌های خود درباره لندتک و فرصت‌های پیش روی این حوزه، به پرسش‌ها علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در نشست پاسخ خواهند داد.

شرکت دیجی‌پی از زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالاست که در زمینه فناوری مالی و با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین برای کاربران این حوزه در ایران فعالیت می‌کند.

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور بیش از صد نفر از مدیران، کارشناسان و متخصصان حوزه‌های بانکداری و فناوری‌های نوین مالی، طی روزهای ۲۱ و ۲۲ دی، در قالب نشست‌ها و میزگردها، کارگاه‌های معرفی محصول و دوره‌های تخصصی، در محل هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کانون برگزار می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم