دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا به استخدام ۲۰۰۰ نیروی جدید نیاز دارد

بیانیه مطبوعاتی دیجی‌کالا که اندکی پیش در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت:

 

دیجی‌کالا برای خدمت‌رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، در فاز اول به ۲‌هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد.

 

در شرایط سخت فعلی که خرید اینترنتی برای همه‌ی ما تبدیل به یک نیاز ضروری و عامل مهمی برای کاهش تردد و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا شده، دیجی‌کالا تلاش کرده است با تمام توان خود در کنار مردم عزیز کشور بایستد و تلاش کند بخشی از راه حل باشد و این امر را مسئولیت اجتماعی مهم خود می‌داند.

 

باید توجه داشت، که پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید، که پیش‌بینی نشده بود و در شرایط عادی نیز وجود نداشته است، نیاز به زیرساخت‌های لجستیکی و فناورانه گسترده، انبارها، مراکز پردازش و عملیات متعدد و منابع انسانی آموزش‌دیده دارد که به هیچ وجه امکان ایجاد آن به طور یک شبه یا حتی چندهفته‌ای برای هیچ شرکتی در جهان میسر نیست و به همین دلیل بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان مانند علی بابا، آمازون و اوکادو نیز با چالش‌های جدی در این روزها مواجه هستند.

 

در کنار مسئولیت مهم خدمت‌رسانی دیجی‌کالا در شرایط کنونی، مسئولیت مهم دیگری نیز وجود دارد و آن حفظ سلامت ۵ هزار همکار فعلی دیجی‌کالاست که بخش عمده آن‌ها از بخش عملیات هستند. در راستای حفظ سلامت همکاران، شیفت‌ها و بازه‌های کاری را کوتاه‌تر و زمان های استراحت و مرخصی‌ها را بیشتر کرده‌ایم. همینطور رعایت و اجرای پروتکل‌های پیشگیری و بهداشتی هم تاثیر کاهشی بر میزان ظرفیت لجستیکی و عملیاتی و توان سرویس‌دهی دیجی‌کالا گذاشته و این امر منجر به محدودیت ثبت سفارش برای مشتریان شده است. از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا، خواهش می‌کنیم تا در این مدت با ثبت سفارش‌های ضروری خود و صرف‌نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.

 

برای جبران این کاهش ظرفیت، دست‌کم به ۲۰۰۰ نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز داریم. اولویت استخدام با داوطلبینی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت‌ها دعوت می‌کنیم به دیجی‌کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان پس از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب‌وکارها بتوانند به شرکت‌های قبلی خود بازگردند.

 

همچنین برای قدردانی از این عزیزان که در شرایط فعلی به فداکاری و خدمت‌رسانی می پردازند علاوه بر حقوق و مزایای قانونی بسته‌های حمایتی ویژه در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام این لینک در دسترس است.  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم