دیما آژانس همکار بازار شد و از این پس، یکی از ارائه دهندگان تبلیغات در جستجو و تبلیغات در گشت و گذار بازار خواهد بود.
تینا حاج کریمی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، در این باره میگوید: « همسو با اضافه شدن سرویس تبلیغات در گشت و گذار و افزایش دایره فعالیت تبلیغات در بازار، نیاز بود سطح خدمات را بالاتر ببریم. از طرفی با توجه به درخواست برخی توسعهدهندگان مبنی بر نیاز به خدمات آژانس برای استفاده از شیوههای تبلیغاتی بازار، «دیما» به عنوان آژانس همکار بازار برای تسهیل ارتباط این قبیل توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان انتخاب شد. امیدواریم این همکاری سبب شود تا ظرفیتهای موجود در سیستم تبلیغات در بازار و همینطور امکانات موجود در این سیستم بتواند نیازهای گروههای بیشتری از توسعه دهندگان و تبلیغ دهندگان را پوشش دهد.»
به گفتهی او « دیما امکان فروش مستقیم و ارائه خدمت در بخش تبلیغات در جستجو و تبلیغات در گشت و گذار را دارد.»
الهام نظری، معاون مارکتینگ گروه تبلیغات دیجیتال دیما، نیز درباره این همکاری میگوید: «همکاری دیما با کافه بازار در راستای تکمیل شبکه تبلیغاتی جذب کاربر برای کسب و کارهای مبتنی بر برنامه و بازی موبایلی است. با اضافه شدن ظرفیت بالای کافه بازار شبکه تبلیغاتی دیما اکنون توانایی پاسخ به هرگونه نیاز در حوزه نصب اپلیکیشن را دارد. تلاش ما در دیما این خواهد بود که با هم افزایی ایجاد شده با مجموعه کافه بازار بتوانیم مشتریهای راضی بیشتری داشته باشیم.»
صفحه تبلیغات در بازار آژانس دیما حاوی مسیر همکاری و پیشنهاد اختصاصی دیما است.
بازار همواره در جهت افزایش راههای تعامل با شرکای تجاری و توسعه دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برمیدارد. بنابراین گزینههای متفاوتی برای استفاده از امکانات تبلیغاتی بازار ایجاد کرده است. دیما نیز با اضافه کردن این خدمت به سبد خدمات تبلیغات آنلاین خود، قدم تازهای در راستای ارائه خدمات بازاریابی به شرکتها برداشته است.