زخم کاری در ۱۶ ساعت رکورد خودش را شکست / رکورد ۲۸ میلیونی برای قسمت سیزدهم «زخم کاری»

تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، پس از بررسی میزان دقیقه تماشای سریال «زخم کاری» در ۱۶ ساعت اولیه انتشار، این سریال بعد از چند هفته رکوردشکنی پی در پی با عدد شگفت‌انگیز ۲۸ میلیون دقیقه تماشا در قسمت سیزدهم رکوردهای قبلی خود را باز هم جابجا کرد.

 

این سریال با استقبال کاربران فیلیمو روبرو شده است و قسمت سیزدهم زخم کاری توانسته است رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد و در اولین روز انتشار بیش از ۴/۶ برابر مخاطب نسبت به قسمت اول این سریال در روز نخست انتشار به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگرتعداد مخاطبین قسمت سیزدهم ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

 

تعداد مخاطبان آخرین قسمت پخش شده سریال زخم کاری نسبت به قسمت دوازدهم با رشد ۱۱ درصدی روبرو شده است. و پس از ارزیابی ۱۶ ساعت اولیه پخش قسمت‌های اول تا سیزدهم، قسمت سیزدهم زخم کاری در ۱۶ ساعت اول انتشار، رکورد ۲۸ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۲۹ دقیقه تماشا را به ثبت رسانده است.

 

این آمار در حالی است که قسمت دوازدهم این سریال در ۱۶ ساعت ابتدایی رکورد ۲۴ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۸۳۹ دقیقه تماشا را به نام خود ثبت کرده است.

 

در جدول زیر میزان دقیقه تماشا و روند رشد سریال «زخم کاری» را مشاهده کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم