فروش ویژه سیمکارت‌های دایمی نوجوان و زمردی همراه اول تا پایان تابستان

فروش سیمکارت ‌های دائمی نوجوانان و دائمی زمردی همراه اول تا پایان تابستان با شرایط ویژه و قرعه‌کشی ۱۰۰۰ بسته اینترنت نامحدود یک ساله ادامه دارد.

 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همسو با تغییر رویه آرام رفتار مصرف کنندگان نوجوان اپراتورهای تلفن همراه در دنیا که شیوه اتصال «پس پرداخت» در بین آنان به محبوبیت زیادی رسیده است، همراه اول فروش ویژه «سیمکارت نوجوان» را همگام با فروش ویژه «سیمکارت دائمی زمردی» در دستور کار قرار داد.

 

همراه اول با در اختیار داشتن بالاترین ضریب نفوذ و سهم بازار ارتباطی در کشور، اکنون بیش از ۲۳ میلیون مشترک فعال دائمی تلفن همراه دارد و لقب پرچمدار مشترکان دائمی تلفن همراه ایران را یدک می کشد.

 

بر این اساس همراه اول فروش ویژه سیمکارت دائمی نوجوان با تخفیف ۵۰ درصدی تا پایان تابستان ۱۴۰۲ را آغاز کرده است که متقاضیان می توانند با پرداخت ۶۰ هزار تومان اقدام به خرید کنند.

 

سیمکارت دائمی ویژه نوجوانان که صرفا به افراد ۶ تا ۱۸ سال تعلق می گیرد، دارای بسته خوش آمد ۴۰ گیگابایت اینترنت خانواده ۱۰ ماهه است؛ همچنین بسته ۲۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه ۳۰ روزه، بسته ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه ۳۰ روزه و ۲۰۰ پیامک ۳۰ روزه نیز برای این سیمکارت در نظر گرفته شده است.

 

در این بازه زمانی قیمت خرید سیمکارت های دائمی زمردی از ۱۶۶۸۰۰ تومان به قیمت ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است که تمامی متقاضیان خرید سیمکارت دائمی می توانند تا پایان تابستان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

سیمکارت دائمی زمردی نیز علاوه بر همراه داشتن بسته خوش آمد ۳۰ گیگابایت اینترنت یک ماهه، با ۵۰ درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و ۱۰۰ پیامک رایگان ماهیانه به مدت ۶ ماه عرضه می شود.

 

همراه اول برای تمامی متقاضیان این دو نوع سیمکارت که تا پایان تابستان اقدام به خرید و فعالسازی سیمکارت خود می کنند، فرصت شرکت در قرعه کشی ۱۰۰۰ بسته اینترنت نامحدود یک ساله را فراهم آورده است.

 

متقاضیان ثبت درخواست و خرید سیمکارت دائمی نوجوان و سیمکارت دائمی زمردی، می توانند با مراجعه به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir درخواست خود را ثبت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۲]
link

مطالب مرتبط

خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

مدیریت ریسک دقیق با کمک هوش مصنوعی و ابَردیتاها

مدیرعامل دیجی‌‌پی با اشاره به اینکه اکوسیستم لندتک، داده‌های دیجیتال را جایگزین داده‌های سنتی برای اعتبارسنجی افراد کرده است، گفت: رگولاتور باید به ما اعتماد کند و اجازه بدهد به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم