«صندوق پروانه» به صورت رسمی آغاز به کار کرد

دستورالعمل و تقویم صندوق توسعه فیلم‌های کودکان و نوجوانان (پروانه) منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، صندوق توسعه فیلم‌های کودکان و نوجوانان (پروانه) که روز ۱۵ اسفندماه با حضور سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و مجتبی شاهمرادی معاون فرهنگی شهردار اصفهان از لوگو آن در بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شده بود .امروز ۲۷ اسفند ماه دستورالعمل اجرایی صندوق در بخش های پیش تولید، تولید و پسا تولید اعلام شد.

این صندوق در بخش پیش تولید با خرید مالکیت طرح‎ها و قرارداد نگارش فیلم‌نامه تا سقف دویست و پنجاه میلیون تومان از طرح‌ها حمایت خواهد کرد و در بخش تولید با مشارکت و سرمایه گذاری در تولید آثار حداکثر تا پنجاه درصد مشارکت، تا سقف ده میلیارد تومان در کنار تهیه کنندگان و کارگردانان خواهد بود همچنین در پسا تولید نیز اموری مانند تدوین، صداگذاری، موسیقی، اصلاح رنگ و نور، لابراتوار و … تا سقف پانصد میلیون تومان تسهیل خواهد کرد.

طرح‌ها و فیلمنامه‌هایی که شامل مضمون‌های بحران هویت به ویژه در نوجوانان، خودباوری، میهن دوستی و ترویج ارزش های اخلاقی و مذهبی،خانواده محوری با محوریت احترام فرزندان و والدین و ترسیم ریز رفتارها و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، قانون گرایی با محوریت پاسداشت و احترام به قوانین، امید، شادی و نشاط اجتماعی کودکان و نوجوانان و مسئولیت پذیری، سخت کوشی و پرهیز از تنبلی و راحت طلبی باشند مورد توجه ویژه‌ای از سوی صندوق حمایت از فیلم‌های کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرند .
تقویم برنامه‌های صندوق توسعه فیلم‌های کودکان و نوجوانان به این صورت پیگیری می‌شود:
اعلام فراخوان ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱
آخرین مهلت درخواست مشارکت در فیلمنامه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
آخرین مهلت درخواست مشارکت در تولید ۱۵خردادا ماه ۱۴۰۲
آخرین مهلت درخواست مشارکت درپسا تولید ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲

گفتنی است علاقه‌مندان به ثبت آثار می‌توانند از طریق سایت صندوق پروانه به نشانی https://parvanecif.ir اقدام کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم