عذرخواهی کافه بازار از کاربران به دلیل اشتباه در محاسبه ترافیک نیم بها

بازار دریافته است که در بازه‌هایی در دو سال گذشته، با وجود نمایش پیغام دانلود با اینترنت نیم‌بها، به دلیل یک کوتاهی سهوی، بخش‌هایی از ترافیک مصرفی برخی از کاربران به شکل تمام‌بها محاسبه می‌شده است. علت این اتفاق، به روز نشدن کامل مشخصات شبکه توزیع محتوای بازار در سامانه مربوطه سازمان فناوری اطلاعات، از سوی بازار بوده است.

 

روابط عمومی کافه بازار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

 

ما بابت این خطا از کاربران بازار پوزش می‌خواهیم و مسئولیت آن را می‌پذیریم. تاکید می‌کنیم که بازار هیچ‌گونه درآمدی از ترافیک و طرح‌های نیم‌بها نداشته و در حال حاضر هم ندارد.

 

کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه دیدن این پیغام، اقدام به دانلود یا به‌روزرسانی بیشتر کرده‌اند، می‌توانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲، درخواست خود را به صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی claims@cafebazaar.ir ایمیل کنند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از بررسی موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگی‌های لازم را با آنها به عمل آورند.

 

محافظت از حقوق کاربران اولویت اصلی بازار است؛ ما در بازار با تلاش دائمی برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن، و برطرف کردن نواقصی که در مسیر توسعه‌‌‌‌ی آن رخ می‌دهد، همواره در پی جلب رضایت کاربرانمان و حمایت از حقوق آنها هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم