به گزارش استارتاپ۳۶۰، رامین ربیعی مدیرعامل فیروزه در توییتر اعلام کرد که این گروه ۱۵ میلیارد تومان در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرده است.
ربیعی در توییتر خود نوشت:
سرمایهگذاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان در شرکت فنآوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری “سازیتو” و از طریق دو بازوی VC گروه (صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه “نماد: ونچر” و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد) صورت گرفت.
سازیتو پلتفرم «فروشگاه ساز» است که به عرضهکنندگان، تولیدکنندگان و هنرمندان سراسر کشور فرصت ارایه مستقیم محصولاتشان به بازار را از طریق فروشگاه شخصی آنلاین فراهم میکند.
یک سال پیش دیجیکالا نیز «دیجیفای» را معرفی کرد. دیجیفای بازوی ارایه خدمات زیرساختی به منظور ساخت یک فروشگاه آنلاین برای تمامی کسبوکارهای کوچک و متوسط است. دیجیکالا در آن زمان اعلام کرد قرار است دیجیفای نسل چهارم تجارت الکترونیکی را برای دیجیکالا رقم بزند.