مسعود حمیدزاده، مدیر عامل جدید پونیشا شد

به گزارش روابط عمومی فیروزه پس از آخرین راند جذب سرمایه‌ پونیشا و در پی شکل‌گیری هیات مدیره‌ جدید به ریاست بنیانگذار پونیشا نیما نورمحمدی، در آخرین جلسه‌ی هیئت مدیره، مسعود حمیدزاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برگزیده شد. این تصمیم که در راستای تقویت تیم مدیریتی شرکت اتخاذ شده است.

 

مدیرعامل جدید پونیشا در رابطه با برنامه و اهدافش درباره پونیشا گفت: امروز ظرفیت بی‌نظیری در بازار خدمات نیرو کار متخصص بصورت پروژه‌ای وجود دارد؛ تغییر تعریف انجام کار در پسا کرونا، عادت‌های متفاوت نسل جدیدالورود به بازار کار یا همان نسل زی (Generation Z)، و گسترش فرهنگ فریلنسینگ در جهان از یک رو و شرایط ایده‌آل جمعیت شناسی و زیرساختی از سوی دیگر بازار بسیار مناسبی را برای پونیشا جهت رهبری و گسترش شکل داده است. او اضافه کرد: مهمترین برنامه‌ی ما در کنار گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ شرکت، تقویت زیرساخت تکنولوژیک و بهبود کاربردپذیری آن جهت تسهیل رشد‌های آتی است.

 

به گفته‌ی حمیدزاده پونیشا در حال حاضر به بیش از ۶۰۰ هزار کاربر خدمات ارائه می‌کند؛ این گستردگی باعث شده دامنه‌ وسیعی از پروژه‌ها، از استارت‌آپی و نوپا تا پروژه‌های صنعتی در پونیشا ثبت شوند و طیف گسترده‌ای از فریلنسرها، از کارآموزان که از طریق انجام پروژه پول توجیبی و هزینه‌‌های روزمره خود را به دست می‌آورند تا افراد متخصصی که از طریق پونیشا سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان درآمد دارند، در این پلتفرم فعالیت کنند. در همین راستا، یکی از اولویت‌های تیم تلاش جهت تسهیل و بهبود ارتباط هر پروژه با نوع فریلنسر مربوط به آن با استفاده از داده‌های تاریخی تجمیع شده در این پلتفرم و الگوریتم‌های تکنولوژیک است.

 

نیما نور محمدی، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره پونیشا درباره تغییر در ترکیب مدیریتی پونیشا گفت: «در این دو سال که با مسعود آشنا شدم و شانس این را داشتم تا با هم کار کنیم، مطمئن هستم که او بهترین انتخاب برای این سمت است و برایش آرزو موفقیت دارم.»

 

رادمان ربیعی، معاون سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی همچنین درباره این تصمیم هیئت مدیره‌ی شرکت گفت: «انتخاب مسعود به عنوان مدیرعامل پونیشا در راستای تقویت تیم مدیریتی پونیشا و ارتقا سرویس دهی به همه‌ی کاربران و ایجاد ارزش افزوده برای همه‌ی ذی‌نفعان این مجموعه ا‌ست که مطمئنم در سال‌های آینده باعث رشد و توسعه این پلتفرم فریلنسینگ در ایران و گسترش کل فعالیت‌ها می‌شود.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فلای‌تودی

استقبال گسترده از سفرکارت فلای‌تودی؛ فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی در نیمه اول سال

فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • سلام و وقت بخیر . من قبلا ثبت نام کرده ام ولی رمز ورود را فراموش کردم . حالا هر کاری کردم نتونستم وارد سایت بشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم