معاوضه گوشی‌های کارکرده با نو در لیدالید ممکن شد

لیدالید بستر امن خرید و فروش تلفن همراه کارکرده است که به تازگی سرویسی برای معاوضه گوشی کارکرده با نو فراهم کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی لیدالید بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید گوشی نو دارند، تصمیم به فروش گوشی کارکرده خود می‌گیرند تا پول بیشتری برای خرید گوشی جدید داشته باشند، اما اکثر آن‌ها برای فروش گوشی قدیمی خود دچار چالش‌های زیادی در زمینه قیمت‌گذاری، پیدا کردن مشتری، انتقال پول و مالکیت و… می‌شوند و نیاز به صرف زمان زیادی دارند. لیدالید با ایجاد سرویس معاوضه تلفن همراه کارکرده با نو این مشکلات را برطرف کرده و کاربران اکنون می‌توانند تنها با چند کلیک در سایت لیدالید، گوشی کارکرده خود را با گوشی نو معاوضه کنند.

 

در لیدالید گوشی‌های کارکرده ابتدا کارشناسی می‌شوند و الگوریتم قیمت‌گذاری لیدالید بر اساس وضعیت سلامت فنی و ظاهری آن‌ها، قیمتی را مشخص می‌کند. سپس مابه‌التفاوت قیمت گوشی نو با کارکرده محاسبه و از کاربر دریافت یا به او پرداخت می‌شود.

 

کاربران برای استفاده از این سرویس ابتدا باید گوشی موردنظر خود را در سایت لیدالید انتخاب و درخواست معاوضه را ثبت کنند تا سفیر لیدالید برای دریافت گوشی کارکرده به محل موردنظر آن‌ها مراجعه کند. بعد از کارشناسی گوشی کارکرده در لیدالید، قیمت پیشنهادی به کاربر اعلام می‌شود و در صورت تمایل، فرآیند پرداخت و ارسال گوشی نو آغاز می‌شود. 

 

اکثر مدل‌های گوشی‌های نو از پلتفرم‌های مختلفی مانند دیجی‌کالا و واردکنندگان موبایل تأمین شده‌اند و در لیدالید موجود هستند تا کاربران با هر سلیقه‌ای بتوانند گوشی موردنظر خود را در لیدالید پیدا کنند. این سرویس اکنون در استان تهران و البرز فعال است و به زودی با گسترش شعبه‌های لیدالید در سراسر کشور توسعه می‌یابد.

 

تاکنون پلتفرم‌های معاوضه (Trade in) در انحصار شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه مانند اپل و سامسونگ بود. این شرکت‌ها در بسیاری از کشورهای دنیا، گوشی کارکرده کاربران را با مدل‌های جدید برند خود تعویض و مابه‌التفاوت آن را دریافت می‌کنند. اما این سیستم تاکنون در ایران وجود نداشت و به همین دلیل مردم با چالش‌های زیادی مواجه بودند.

 

در آینده نزدیک تجارت‌های الکترونیکی در ایران می‌توانند با اتصال به زیرساخت لیدالید، معاوضه را به پلتفرم خود اضافه کنند. این موضوع به تمامی فروشندگان کالاهای دیجیتال کمک می‌کند تا خرید به صرفه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کنند و میزان فروش خود را افزایش دهند. در واقع با افزایش قدرت خرید خریداران، میزان فروش فروشندگان افزایش می‌یابد و این یک رابطه برد برد برای هر دو طرف است.

 

لازم به ذکر است که تیم محصول و تیم فنی لیدالید تقریبا ۲ ماه در حال طراحی و پیاده‌سازی این سرویس بودند تا فرآیند معاوضه و کار کردن با این پلتفرم برای کاربران تا جای ممکن ساده باشد. سادگی، بنیان طراحی سرویس معاوضه لیدالید بوده تا هر کاربری با هر سطح از آشنایی با فروشگاه‌های اینترنتی، بتواند فرآیند معاوضه را طی کند. شاید این کار در ظاهر ساده به نظر برسد، اما توسعه زیرساخت آن کار به شدت سخت و پیچیده‌ای است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم