چتر نجات «آلاء» برای کاربران «دانا»

سامانه جامع آموزش آنلاین «دانا»، با همکاری «مدرسه آنلاین آلاء» و با هدف برقراری عدالت آموزشی، دوره‌های جمع بندی کنکور «چتر نجات» را، برای کاربران خود رایگان کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف برقرار عدالت آموزشی در سراسر کشور، دوره‌های برنامه‌ریزی و آموزش جمع‌بندی کنکور ۱۴۰۲ که با نام «چتر نجات»، توسط مدرسه آنلاین آلاء آماده شده است را برای برای کاربران خود در سامانه جامع آموزش آنلاین دانا، رایگان کرده است.

«چتر نجات» نام دوره‌ای آنلاین برای برنامه‌ریزی و جمع‌بندی کنکور ۱۴۰۲ است که برای رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی در نظر گرفته شده است و با دربرگیری بیش از ۶۵درصد سوالات آزمون سراسری، پرمخاطب‌ترین دوره جمع‌بندی آنلاین در میان داوطلبان این آزمون است.

ایرانسل با همکاری مدرسه آنلاین آلاء، این دوره جمع‌بندی را که از دو بخش برنامه ریزی و محتوای آموزشی تشکیل شده است، از طریق سامانه جامع آموزش آنلاین دانا و به طور رایگان، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بر همین اساس کاربران داوطلب کنکور سراسری که از سامانه جامع آموزش آنلاین دانا استفاده می‌کنند، از اول فروردین ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت danaapp.ir، از مرحله برنامه‌ریزی دوره «چتر نجات» بهره‌مند شوند و از ۵ فروردین ۱۴۰۲، با محتواهای آموزشی این دوره که جمع‌بندی‌ای تست‌محور همراه با درسنامه فشرده است، از جمله ۲۷۰ ساعت محتوای ویدیویی برای درس‌های زیست‌شناسی، فیزیک، شیمی، حسابان، ریاضیات تجربی، هندسه و ریاضیات گسسته، جمع‌بندی نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۲ را انجام دهند.

سامانه جامع آموزش آنلاین دانا، سامانه آموزش همراه ایرانسل است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به محتواهای آموزشی متنوع، معتبر و تعاملی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند و با انتخاب دوره‌های آموزشی دلخواه، یادگیری آسان و مفید را تجربه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اولویت در حکمرانی داده، ارایه خدمات مناسب‌تر مالی به کاربر است

مدیرعامل دیجی‌پی با بیان اینکه اولویت ما این است که خدمات مناسب‌تر مالی به افراد بیشتری ارائه دهیم، گفت: حکمرانی داده، بیشتر به این معنی است که عملیات دریافت، ارتباط…
خبرها

قائم‌مقام مدیرعامل بانی‌مد: فروشگاه‌های فیزیکی راهی برای اعتمادسازی ایرانیان برای خرید آنلاین

قائم مقام مدیرعامل بانی مد باور دارد که تبدیل کردن یک مشتری آفلاین به یک مشتری آنلاین دستاوردی است که می‌تواند در احداث فروشگاه‌های فیزیکی توسط فروشگاه‌های آنلاین به آن…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم