استارتاپ تستادی با توجه به اقبال عمومی به خرید آنلاین در دوران کرونا، سهولت استفاده از چهار فروشگاه بزرگ آنلاین ایران (دیجیکالا، اسنپ مارکت، مدیسه و اُکالا) را بررسی کرده و نتایج آن را طی گزارشی منتشر کرده است.
«تستادی»، پلتفرم آنلاین تست و بررسی سهولت کاربری کسبوکارهای دیجیتال است. نتایج بازخورد مشتریان در این تحقیق نشان میدهد که با وجود سرمایهگذاریهای کلان در توسعه محصول و تلاشهای فراوان جهت برنامهریزی و ایجاد مسیر هموار خرید کاربران در این غولهای تکنولوژی ملی، نرمافزارهای این فروشگاهها هنوز مسیر طولانی تا رسیدن به حالت ایدهآل برای استفاده کاربران دارند.
برای مثال کاربران در تمامی این فروشگاهها در بخشهای صفحه صورتحساب، جستجو و دستهبندی با مشکل یا ابهام مواجه شدند. جزئیات مقایسهای بیشتر در جدول زیر قابل ملاحظه است:
برای دریافت فایل کامل این گزارش اینجا کلیک کنید.