سرویس «هتل» مستربلیط به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی مستربلیط سرویس جدید «هتل» مستربلیط، سامانه آنلاین حوزه خرید آنلاین بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس، به صورت رسمی آغاز به کار کرد. به گفته مدیر محصول این سرویس، «هتل» مردادماه راه‌اندازی شده بود و هم‌اکنون به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی مستربلیط، عارفه افشارنژاد، مدیر محصول هتل با اعلام این خبر درمورد این امکان جدید مستربلیط گفت: «مستربلیط سرویس‌های متنوعی در زمینه خرید بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس ارائه می‌دهد. برخی از مشتریان ما از تعداد خریدشان می‌توان دریافت که بسیار وفادار هستند و آنها درخواست کردند تا این بخش را به سرویس خود اضافه کنیم. در این زمینه نیازسنجی هم صورت گرفته بود؛ اما به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌ها با احتیاط بیشتری برای راه‌اندازی این بخش پیش رفتیم.»

 

او ادامه داد: «۲۳ مردادماه بخش هتل راه‌اندازی شد؛ اما از نظر تامین هتل ضعف داشتیم به همین خاطر در تلاش بودیم تا با برخی از تامین‌کننده‌های قوی همکاری کنیم و این اتفاق در شهریورماه افتاد. ۲ ماه پیاده‌سازی API برای تامین‌کننده‌ها به طول انجامید. بالاخره آبان‌ماه بخش هتل به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.»

 

افشارنژاد در ادامه درمورد مزایای رقابتی مستربلیط با دیگر رقبای این بخش بیان کرد: «هم‌اکنون نسبت به رقبا قیمت‌های مناسبی داریم. کاربران با هرسلیقه و قیمتی از هتل پنج ستاره تا هتل‌هایی که قیمت مناسبی دارند، می‌توانند رزرو کنند. هنوز در حال مذاکره هستیم تا تامین‌کنندگان بیشتری را جذب کنیم.»

 

به گفته افشارنژاد سرویس هتل مستربلیط تا این لحظه با ۷۰۰ هتل همکاری می‌کند. او همچنین بیان کرد: «در یکسری از شهرها اقامتگاه و بومگردی هم داریم؛ اما تمرکز اصلی ما روی هتل است. چون قرار است سرویس اقامتگاه به صورت جداگانه راه‌اندازی شود و انواع اقامتگاه‌‌ها و بومگردی‌ها زیرمجموعه آن بخش قرار می‌گیرند.»

 

آنطور که افشارنژاد می‌گوید بیشترین فروش این سرویس در شهرهای تهران، مشهد، کیش، قشم، اصفهان و تبریز است. او تاکید می‌کند که این سرویس تقریبا درتمام شهرهای کشور فعال است و کاربران در انتخاب هتل با تنوع بالایی روبرو هستند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مدیرعامل تاکسیرانی تهران: تاکسی برخط تهران رقیب یا جایگزین تاکسی‌های اینترنتی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی تهران گفت: سامانه تاکسی برخط شهرداری تهران با هدف ارایه خدمات هوشمند به شهروندان راه‌اندازی شده و می‌تواند به عنوان یک گزینه رقابتی…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم