شروع به کار «بوف» بازار؛ کانالی برای شنیدن صدای توسعه‌دهندگان

«بوف» امکانی جدید از بازار است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و مشارکت مستقیم آن‌ها در فرآیند بهبود پیشخان بازار فعال شده است. از این پس، در «بوف» پیشخان توسعه‌دهندگان، کاربران می‌توانند قابلیت‌ جدید درخواست دهند، باگ‌ها را گزارش کنند و از وضعیت پیاده‌سازی قابلیت‌های در حال توسعه باخبر شوند.

 

صدرا علی آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه اندازی «بوف» در بازار می‌گوید: «در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برای‌مان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.»

 

بوف‌ بازار از اینجا در دسترس است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کریسپ از هوش مصنوعی برای کمک به هندی‌ها استفاده می‌کند تا شبیه آمریکایی‌ها صحبت کنند

استارتاپ حوزهٔ صوتی «کریسپ» (Krisp) اعلام کرد قابلیتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه می‌کند که می‌تواند لهجهٔ کاربر را در حین تماس تغییر دهد. این شرکت فعلاً امکان تغییر…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

دوردش در همکاری با کلارنا، امکان خرید اقساطی غذا را ارایه می‌کند

خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» (Buy Now, Pay Later) معمولاً برای خریدهای بزرگ مانند مبلمان استفاده می‌شوند. اما حالا یک شرکت ارائه‌دهنده این خدمات به حوزه فست‌فود هم وارد…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم