لجستیک غیرمتمرکز مردمی؛ «همیار» تپسی رونمایی می‌شود

همزمان با شیوع ویروس کرونا، تپسی سرویس جدیدی ارائه کرده است که به شهروندان کمک می‌کند به جای اینکه برای خرید یا انتقال بسته‌های خود از خانه خارج شوند، از سرویس همیار تپسی استفاده کنند و برای حفظ سلامتی‌شان در خانه بمانند.

 

این سرویس در واقع یک نوع سرویس لجستیک غیرمتمرکز P2P (بین مردم) است که خدمت حمل بار را به تپسی اضافه کرده است.

 

این سرویس از فردا از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، پس از انتخاب گزینه «درخواست همیار تپسی» با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

 

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

 

سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می‌شود و به زودی در تعداد دیگری از شهرها هم در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

 

این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده‌ و با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌اند نیز کمک می‌کند.

 

تپسی با شروع بیماری کووید ۱۹، اقدام به افزایش سطح ایمنی و اصول بهداشتی خدمات سفر خود کرد و علاوه بر اطلاع‌رسانی و ارائه نکات بهداشتی به سفیران، بسته‌های حاوی مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار آنها قرار داد تا اطمینان خاطر بیشتری برای کاربران خود ایجاد کند. علاوه بر این با اختصاص یک خط تماس ویژه، امکان مشاوره و دریافت نکات بهداشتی و سلامتی برای سفیران خود فراهم کرده است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مدیرعامل تاکسیرانی تهران: تاکسی برخط تهران رقیب یا جایگزین تاکسی‌های اینترنتی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی تهران گفت: سامانه تاکسی برخط شهرداری تهران با هدف ارایه خدمات هوشمند به شهروندان راه‌اندازی شده و می‌تواند به عنوان یک گزینه رقابتی…
بلوبانکرمزارزها و فین‌تک

در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

بلوبانک نتایج کمپین «1404 آرزو» خود را منتشر کرد که طی آن با قرعه‌کشی، به 1404 نفر وام پرداخت کرد. در این کمپین، مشتریان بلو می‌توانستند با سپرده‌گذاری مبلغی برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم