اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسبوکارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.
در این گزارش به سه بخش زیر پرداخته شده است:
۱- تعداد شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق های اصناف ایران و نماد الکترونیک
۲- گزارش دقیق و تفکیک شده از سال ۹۷ تا ۹۹ از پنل ثبت شکایات اتحادیه به تفکیک کسب و کار های عضو و غیر عضو
۳- بررسی شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه به تفکیک ۹ حوزه شکایت
۳- بررسی وضعیت شکایات
۴- بررسی تاثیر شیوع کرونا بر افزایش میزان شکایات.
این گزارش را از اینجا دریافت کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]